marktpl.

(1/2) > >>

diezel:
hallo allemaal
ik moet dit toch even kwijt,marktpl. staat vol met jongen en oude schildpadden,als ze die nou niet kwijt kunnen waar blijven ze dan :---- zou het niet beter zijn als er op aanvraag gekweekt word?of raakt iedereen ze allemaal altijd kwijt?
groetjes sandra

jarnohogeboom:
Citaat van: diezel op 15 September 2008, 20:37:26

hallo allemaal
ik moet dit toch even kwijt,marktpl. staat vol met jongen en oude schildpadden,als ze die nou niet kwijt kunnen waar blijven ze dan :---- zou het niet beter zijn als er op aanvraag gekweekt word?of raakt iedereen ze allemaal altijd kwijt?
groetjes sandra


Sandra....je kan een opzet geven voor een dicussie...(elders op een ander forum ook actief momenteel)
Het is een boeiend onderwerp.

Bijvoorbeeld

Wat doen jullie met nakweek die niet of nauwelijks wegraken en hoe voorkom je dit?

Marvin M:
Dit ga ik wil ik ook weten. Dit is ook het geval met baardagamen en dergelijke.

kurtlippens:
Citaat van: jarnohogeboom op 15 September 2008, 20:55:48

Citaat van: diezel op 15 September 2008, 20:37:26

hallo allemaal
ik moet dit toch even kwijt,marktpl. staat vol met jongen en oude schildpadden,als ze die nou niet kwijt kunnen waar blijven ze dan :---- zou het niet beter zijn als er op aanvraag gekweekt word?of raakt iedereen ze allemaal altijd kwijt?
groetjes sandra


Sandra....je kan een opzet geven voor een dicussie...(elders op een ander forum ook actief momenteel)
Het is een boeiend onderwerp.

Bijvoorbeeld

Wat doen jullie met nakweek die niet of nauwelijks wegraken en hoe voorkom je dit?



Heel simpel, de soort (en tegelijk de nakweek) promoten, in een goed daglicht stellen...
De tijd dat potentiele kopers vanzelf komen aanhollen is allang voorbij... !
Ik heb er geen enkel probleem mee, kan zelfs selectief zijn met bepaalde soorten dit jaar...maar doe er ook wat voor, elk ei die gelegd word of uitkomt word op beeld vastgelegd, alsook de nakweekjes, ouderdieren, huisvesting enz....dan gaat de rest van zelf, voor het eerst sinds jaren hoef ik ook niet te adverteren (waar ik niks op tegen heb)  ;)

inge:
Zo gaat dt inderdaad.
Ik kweek wel geen schildpadden, maar met de mopshonden moet ik met een wachtlijst werken, wat natuurlijk niet voor iedereen leuk is, maar het is niet anders.
En het is volgens mij, of het nu over honden of katten of schildpadden gaat, de enige garantie om een goed gezond dier in handen te krijgen.

Navigatie

[0] Berichten index

[#] Volgende pagina