Ja ik snap het inderdaad niet zo, mischien leuk om per ei even uitte leggen wat je gedaan hebt, wat ik b.v niet begrijp is dat de eieren waar geen vocht inzat, wat zag je dan een volgroeid jong in een voor de rest leeg ei?
Hadden deze jongen geen ei dooier meer?
de andere eieren waren redelijk zwart en hadden barstjes onder in.het deel wat op de vermuliet lag.dacht dat die dus afgestorven waren,maar die komen nu uit en eerst wat slijm/vocht dan het kopje en zo verder.een normale uit koment ei.
de andere eieren hadden dus drie weken geleden uit moeten komen.
dus had een ei gepakt en een gaatje gemaakt er kwam dus geen vocht uit zo als bv bij een dood ei of onbevrucht ei.lamp er op en zag eerste stantie niks.keek nog eens en ja wel hoor er bewoog wat.een driekiel,maar los van het ei de dooier zak was al verdwenen.zo ook bij de andere twee eieren.
heb dus het gaatje wat verder open gemaakt.in het bakje gelegt en de broedstoof weer dicht gedaan.
een van deze is nu uit het ei en heel erg klein vergeleken met het twee diertje dat pas uit gekomen was met vocht in het ei.het schildje van dat diertje was ook anders en wat witter.
de twee uit gekomen diertjes zitten nu nog in een appart bakje in de stoof.
de rest komt nu ook langzaam uit.
hopelijk is er nu wat duidelijker.
anders hoor ik het wel.
sorry als ik het niet zo goed uitleg en mischien niet meteen duidelijk is,maar vind het moeilijk om het zo te typen dat jullie het kunnen begrijpen.