Marvin,
je hebt de kans gehad om ze terug te nemen en toen had jij er geen plaats voor vertelde je.
Ik heb ze inderdaad ook weg gedaan, maar meer omdat het niet mijn soort is en ik me wil focussen op de elegansen en elongata.
Dat is ook wat hij wil doen, net als jij dus toch een beetje "de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet"
Ik zeg er direct bij dat ik het niet zomaar goed keur.
Fred,
Ben ik het niet helemaal mee eens. Op het moment dat ik de carbo's van hem overnam was ik wel degelijk geintresseerd in de soort maar achteraf kan het zijn dat het je soort niet is, toch?
Het is bij mij alleen bij de carbo's gebeurt en dus niet bij de grieken die ik al langer heb. Toen ik de carbo's ophaalde vertelde zijn moeder dat hun zich alleen op de grieken wilden concentreren omdat hun al heel veel dieren hadden.
Op het moment dat ik de carbo's weer aanbod via deze site kwam hij zelf terug bij mij dat hij ze wel wou hebben.
Toen een week later, toen hij niks meer liet horen, heb ik weer contact met hem opgenomen en vertelde hij dat hij toch geen intresse meer had omdat hij de ruimte niet had omdat hij net 2 nieuwe baardagamen gekocht had.
Na dit contact kwamen dus weer de marginata's in beeld, de sulcata en hij informeerde zelfs naar de elegans.
Ik bedoel, hij moet het natuurlijk helemaal zelf weten maar het gaat aardig snel zo.
Bij mij hebben de carbo's 8 maanden gezeten idd, dat is ook niet lang nee, maar denk niet dat je dit kan vergelijken.
Dit is niet als aanval bedoelt uiteraard
Ik bedoel alleen dat hij misschien beter nou zou moeten denken voordat hij/hun over nieuwe soorten gaan denken en aanschaffen.