daf
Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #15 Gepost op: 5 November 2006, 17:13:02 » |
Ben blij dat het de moeite is... Hebben ze ook radiata's zitten? Vind het altijd leerzaam om te zien hoe ze bij anderen gehouden worden.
|
|
|
|
daf
Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: 5 November 2006, 17:16:56 » |
En is er hier iemand die af en toe bladeren van bomen aan zijn dieren geeft. Van de gigantea's is dat natuurlijk wel geweten dat ze zich rekken om aan de onderste takken te geraken... Zijn toch wel indrukwekkende dieren. :shock:
|
|
|
|
fred gaal
|
|
« Antwoord #17 Gepost op: 5 November 2006, 17:21:00 » |
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, als je met 2 gezinnen daar bent sla je soms wat over ( dolfijnen overslaan erg deprimerend!!!!!). Als je rond geleid wordt door de dierenarts ( ik geloof ook directeur of erelid) zeker meegaan die man kan er erg goed oververtellen.
|
|
|
|
Arnaud
Gast
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: 5 November 2006, 19:17:17 » |
En is er hier iemand die af en toe bladeren van bomen aan zijn dieren geeft. Van de gigantea's is dat natuurlijk wel geweten dat ze zich rekken om aan de onderste takken te geraken... Zijn toch wel indrukwekkende dieren. :shock: Ik geef druivenblad en ook wel eens takken met blad en bloem van de hibiscus ze vreten soms letterlijk de bast eraf. Ook blad van de braam willen ze nog wel eens eten.
|
|
|
|
Arnaud
Gast
|
|
« Antwoord #19 Gepost op: 5 November 2006, 19:18:36 » |
Ben blij dat het de moeite is... Hebben ze ook radiata's zitten? Vind het altijd leerzaam om te zien hoe ze bij anderen gehouden worden. Ik ga ook samen met Suus. Dus we gaan elkaar ontmoeten leuk Ik hoop zeker dat het de moeite waard is :wink:
|
|
|
|
ands
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: 5 November 2006, 19:30:58 » |
Ook wij zulen erbij zijn.
|
|
|
|
ands
|
|
« Antwoord #21 Gepost op: 5 November 2006, 19:31:50 » |
Ook wij zulen erbij zijn.
|
|
|
|
daf
Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: 5 November 2006, 19:47:14 » |
Ben blij dat het de moeite is... Hebben ze ook radiata's zitten? Vind het altijd leerzaam om te zien hoe ze bij anderen gehouden worden. Ik ga ook samen met Suus. Dus we gaan elkaar ontmoeten leuk Ik hoop zeker dat het de moeite waard is :wink: Leuk. Ik kijk ernaar uit. Is altijd tof om met andere schildpaddenliefhebbers te keuvelen over de hobby. :wink:
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: 10 November 2006, 21:11:26 » |
Intussen heb ik een zeer belangrijk contact gelegd via de NSV (voor mij toch) Binnenkort meer daarover......
|
|
|
|
ands
|
|
« Antwoord #24 Gepost op: 10 November 2006, 21:53:08 » |
Intussen heb ik een zeer belangrijk contact gelegd via de NSV (voor mij toch) Binnenkort meer daarover...... Ah nee eh, wie a zegt moet ook b zeggen.
|
|
|
|
daf
Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #25 Gepost op: 11 November 2006, 13:04:00 » |
Intussen heb ik een zeer belangrijk contact gelegd via de NSV (voor mij toch) Binnenkort meer daarover...... Ah nee eh, wie a zegt moet ook b zeggen. vind ik ook :lol:
|
|
|
|
Kopad
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #26 Gepost op: 11 November 2006, 18:47:10 » |
Ik heb me gisteren ook ineens lid gemaakt. Is er iemand van dit forum naar de landdag geweest? Ja, ik ben geweest en ik heb een ontzettende leuke dag gehad.
|
in het bezit van: 2 chelonoidis denticulata's 1 apalone ferox 1 graptemys quachitensis 2 graptemys pseudogeographica 2 trachemys scripta scripta 1 trachemys scripta troostii
Naast deze grote hobby schrijf ik Mijn andere hobby is motor rijden
|
|
|
Arnaud
Gast
|
|
« Antwoord #27 Gepost op: 11 November 2006, 21:35:44 » |
Ook wij zulen erbij zijn. Ik had het pas in de gaten toen ik de lijst met deelnemers kreeg toegestuurd. Leuk, wellicht kunnen we wat gedachten uitwisseln mbt G. Elegans heb wel wat vraagjes :wink:
|
|
|
|
ands
|
|
« Antwoord #28 Gepost op: 12 November 2006, 06:34:44 » |
Toch wel raar dat ze nooit eens info willen uitwisselen over mijn grieken he :?
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #29 Gepost op: 12 November 2006, 14:49:16 » |
Ik ga erzeker naartoe, een vriendin heeft nog wat nakweekslangen. Ik ga met hen mee, zal er dus de ganse dag zijn. Eens zien wat er dit jaar zo allemaal gekweekt is :wink:
|
|
|
|
|