psvehv
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
|
|
« Antwoord #345 Gepost op: 8 Juni 2009, 23:18:44 » |
gefeliciteerd met deze mooie dame
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #346 Gepost op: 8 Juni 2009, 23:36:42 » |
JA TOCH EEN VROUW EINDELIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu ben je compleet met deze onwijze schoonheid toch?
Na bijna een jaar gezocht te hebben heb ik haar gevonden en dat na een advertentie op mp van mijzelf met de vraag naar een elegans dame. Nu zou ik inderdaad compleet moeten zijn, maar dat weet je nooit he. Ik weet niet wat ik over een paar maanden weer in die kop van me krijg Marley, Dank je wel
|
0.0.4 Testudo Hermanni Boetgerri
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #347 Gepost op: 8 Juni 2009, 23:42:16 » |
Als het goed is krijg je niks aan je kop omdat je dan hopelijk geobsedeerd ben van de twee die hopelijk eerste pogingen wagen mocht alles hopelijk goed gaan met de dame maar dat zal haast wel!!!!!!!!
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #348 Gepost op: 8 Juni 2009, 23:45:39 » |
Als het goed is krijg je niks aan je kop omdat je dan hopelijk geobsedeerd ben van de twee die hopelijk eerste pogingen wagen mocht alles hopelijk goed gaan met de dame maar dat zal haast wel!!!!!!!!
Nou laten we hopen dat het helemaal goed komt he. Eerst afwachten of het dier gezond is Haar ogen zijn goed helder en haar neus is gewoon droog. Morgen even kijken of ze wilt eten.
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #349 Gepost op: 8 Juni 2009, 23:49:09 » |
Nou laten we hopen dat het helemaal goed komt he. Eerst afwachten of het dier gezond is Haar ogen zijn goed helder en haar neus is gewoon droog. Morgen even kijken of ze wilt eten. Doe je best en dagelijks updaten he?
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #350 Gepost op: 8 Juni 2009, 23:53:23 » |
Uiteraard blijf ik de vordering/ of geen vorderingen hier vermelden. Ze is net lekker onder de nepplanten gekropen om verder te gaan slapen. Morgen zal ik proberen nog even wat foto's van haar te maken. Ben echt ontzettend blij met deze aanwinst, heb vannacht zelfs moeilijk kunnen slapen voor vandaag. Ik lijk net zo'n klein kind, zei mijn vriendin ook nog vandaag Mja gelukkig heb ik een excuus, mannen blijven altijd kinderen toch
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #351 Gepost op: 9 Juni 2009, 00:12:55 » |
Nou ja het is een passie geworden schildpadden volgens mij en voor elke passie mag je zenuwachtig zijn als een kind dat kenmerkt een passie volgens mij
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #352 Gepost op: 9 Juni 2009, 08:36:30 » |
Nou ja het is een passie geworden schildpadden volgens mij en voor elke passie mag je zenuwachtig zijn als een kind dat kenmerkt een passie volgens mij
I agree
|
|
|
|
Hansm
|
|
« Antwoord #353 Gepost op: 9 Juni 2009, 09:38:29 » |
Gefeliciteerd Donny, ze is erg mooi, weer een beetje dat ovale type. Je hebt zo een prachtig kweek stel
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #354 Gepost op: 9 Juni 2009, 09:58:04 » |
Gefeliciteerd Donny, ze is erg mooi, weer een beetje dat ovale type. Je hebt zo een prachtig kweek stel Hans, Dank je wel Het zou inderdaad een kweekstel kunnen worden ( was ook mijn plan ) Als de leeftijden van beide dieren zouden kloppen dan zou het dit jaar of volgend jaar al mogelijk moeten zijn. Ik zal eerst afwachten of ze inderdaad wel helemaal gezond is.
|
|
|
|
fred gaal
|
|
« Antwoord #355 Gepost op: 9 Juni 2009, 10:04:39 » |
Mooi dier Donny, zou een mooi stel zijn samen. Als je 330 km gereden hebt ben je waarschijnlijk buiten Nederland geweest?
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #356 Gepost op: 9 Juni 2009, 10:33:46 » |
Mooi dier Donny, zou een mooi stel zijn samen. Als je 330 km gereden hebt ben je waarschijnlijk buiten Nederland geweest?
Fred, Ook bedankt. Ik hoop ook dat ze wel geintresseerd zijn in elkaar De 330km was op en neer dus heen was ongeveer 150km en terug ook, maar ook nog even de toeristische route genomen ( lees, verkeerde afslag genomen ) whahahahah
|
|
|
|
KevinVH
crewmember
Belgium
"We called him Tortoise because he taught us."
|
|
« Antwoord #357 Gepost op: 9 Juni 2009, 10:53:49 » |
Mooie aanwinst!! Ja toeristische routes daar ken ik ook wat van . 330km valt heen en terug al bij al nog mee (lees: dat zou ik ook nog doen ) Keep us updated!
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #358 Gepost op: 9 Juni 2009, 11:03:11 » |
Mooie aanwinst!! Ja toeristische routes daar ken ik ook wat van . 330km valt heen en terug al bij al nog mee (lees: dat zou ik ook nog doen ) Keep us updated! Het valt opzich nog wel mee, ik ga regelmatig een dagje op visite bij mijn ouders en dat is ook ongeveer 330km op en neer. Maar het was best vermoeiend om het nog na mn werk te doen. Na een dag op kantoor zitten moest ik dus ook nog even 3 uur in de auto zitten. In het weekend zou het minder vermoeiend geweest zijn maar wilde geen risico nemen dat hij haar ondertussen al verkocht zou hebben Maar ik heb het er voor over hoor. De 2 nakweekjes halen bij An was nog verder, was ongeveer 2,5uur enkele reis Ik zou er ook nog wel iets langer voor willen rijden hoor, maar het moet wel de moeite waard blijven
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #359 Gepost op: 9 Juni 2009, 11:21:21 » |
Ik zou er ook nog wel iets langer voor willen rijden hoor, maar het moet wel de moeite waard blijven Toch worden grenzen steeds meer verlegd kan ik over meespreken helaas.
|
|
|
|
|