markooij
|
|
« Antwoord #135 Gepost op: 11 Januari 2009, 17:40:06 » |
Prachtig diert hoor echt prachtige tekening. Zijn er al vorderingen in het vrouwtje zoeken?
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #136 Gepost op: 11 Januari 2009, 17:43:35 » |
Nog geen vorderingen maar ben ook nog niet echt intensief op zoek, dat zal ik wel gaan doen zodra het grote terra klaar is. Dan is het ook het quarantaine terra weer leeg
|
0.0.4 Testudo Hermanni Boetgerri
|
|
|
ands
|
|
« Antwoord #137 Gepost op: 11 Januari 2009, 19:23:45 » |
Man alleen vinden is meestal niet moeilijk, vrouw alleen is een ander paar mouwen.
|
|
|
|
johnH
Centrochelys sulcata
Netherlands
|
|
« Antwoord #138 Gepost op: 11 Januari 2009, 19:26:57 » |
Man alleen vinden is meestal niet moeilijk, vrouw alleen is een ander paar mouwen.
En de meest aangeboden vrouwen is alleen in combinatie met een man.. Heel veel koppeltjes
|
1.2.0. Kinosternon baurii
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #139 Gepost op: 11 Januari 2009, 19:38:54 » |
Klopt inderdaad Ands, ik heb al wat gezocht en inderdaad zijn het vaak koppeltjes. Als ze al aangeboden worden. Maar als het niet anders kan dan koop ik een koppel. Elegansen worden sowieso niet echt vaak aangeboden op nederlandse sites. John, Naar mijn idee worden er ook niet echt veel koppels aangeboden, je ziet ze wel eens.
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #140 Gepost op: 11 Januari 2009, 19:41:14 » |
Klopt inderdaad Ands, ik heb al wat gezocht en inderdaad zijn het vaak koppeltjes. Als ze al aangeboden worden. Maar als het niet anders kan dan koop ik een koppel. Elegansen worden sowieso niet echt vaak aangeboden op nederlandse sites. John, Naar mijn idee worden er ook niet echt veel koppels aangeboden, je ziet ze wel eens. Regelmatig op duitse sites
|
|
|
|
johnH
Centrochelys sulcata
Netherlands
|
|
« Antwoord #141 Gepost op: 11 Januari 2009, 19:42:29 » |
Klopt inderdaad Ands, ik heb al wat gezocht en inderdaad zijn het vaak koppeltjes. Als ze al aangeboden worden. Maar als het niet anders kan dan koop ik een koppel. Elegansen worden sowieso niet echt vaak aangeboden op nederlandse sites. John, Naar mijn idee worden er ook niet echt veel koppels aangeboden, je ziet ze wel eens. Toch is drie kwart van de aangeboden vrouwtjes die je tegen komt alleen te koop in koppels. Ik ben zelg opzoek geweest naar een vrouwtje en dat heeft lang geduurd voordat het gelukt was. Ik had al een mooi mannetje dus nog een mannetje hoefde ik niet.
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #142 Gepost op: 11 Januari 2009, 19:54:36 » |
Markooij, Ook die hou ik in de gaten Ik kijk regelmatig op die 2 sites waarvan jij die links had door gestuurd. John, Tot op heden ben ik eigenlijk alleen maar koppels tegen gekomen. Maar hou het goed in de gaten en als er wat mijn weg kruist ............
|
|
|
|
johnH
Centrochelys sulcata
Netherlands
|
|
« Antwoord #143 Gepost op: 11 Januari 2009, 20:10:32 » |
Markooij, Ook die hou ik in de gaten Ik kijk regelmatig op die 2 sites waarvan jij die links had door gestuurd. John, Tot op heden ben ik eigenlijk alleen maar koppels tegen gekomen. Maar hou het goed in de gaten en als er wat mijn weg kruist ............ Tja, het zelfde probleempje dus. Ik heb echt geluk dat ik er eindelijk een gevonden heb.
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #144 Gepost op: 11 Januari 2009, 20:54:37 » |
Het zal inderdaad geluk zijn dat je toevallig een losse dame hebt weten te bemachtigen.
Hoe oud, groot en zwaar zijn jou dieren?
|
|
|
|
johnH
Centrochelys sulcata
Netherlands
|
|
« Antwoord #145 Gepost op: 15 Januari 2009, 15:04:17 » |
Zeer mooi beestje;) Die foto die door Stephan zelf gemaakt is, daar staat nog een schildpad bij op. Zou zomaar die van mij kunnen zijn Maten en gewichten van mijn schildpadden had je al, staan bij mijn elegansen pagina.
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #146 Gepost op: 15 Januari 2009, 15:27:31 » |
Kan inderdaad zomaar zijn dat dat het dier is wat jij nu hebt.
Zoals je ziet, er zit erg veel verschil in de tekening en de hoeveelheid kleur. zo dus zomaar kunnen zijn dat het 2 verschillende geografische vormen zijn.
|
|
|
|
johnH
Centrochelys sulcata
Netherlands
|
|
« Antwoord #147 Gepost op: 15 Januari 2009, 18:39:34 » |
Maar dat zag ik bij Stephan sowieso. ZIjn grootste twee komen wel uit de zelfde geografische streek, terwijl de schildpad die ik nu heb andere tekeningen heeft. Maar zelf heb ik ook verschillende geografische vormen hoor.
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #148 Gepost op: 15 Januari 2009, 18:44:31 » |
Hoe weet je zo zeker dat je verschillende geografische vormen hebt? Weet je van alle dieren de oorsprong?
|
|
|
|
johnH
Centrochelys sulcata
Netherlands
|
|
« Antwoord #149 Gepost op: 15 Januari 2009, 18:57:26 » |
Nee dat weet ik niet. Maar de man en de vrouw zijn echt totaal anders getekend. ALs ik de foto's plaats van het carapax op mijn topic, zul je dat ook wel zien.
|
|
|
|
|