Gaaf man dat de ontmoeting zo rustig verloopt of is dat snel overgegaan in .....
Die Pablo toch ff showen en duidelijkheid schaffen
Als stralen erfelijk zijn en mochten er eieren ooit komen wat zullen dat mooie nk worden van die twee
Het is tot nog toe nog steeds rustig verlopen en heb hem 1 keer bovenop Izarra betrapt maar ben er niet de hele tijd bij. Ik heb hem in ieder geval niet zien bonken of vervelend zien doen alleen het achtervolgen de hele tijd.
Ik had al langer het idee dat het toch een mannetje was Pablo, vooral doordat de staart opeens langer werd en al wat langer was dan de staar van Izarra welke toch zo'n 7cm langer is dan hem maar duidelijker kon het niet worden dan dit natuurlijk he, de potloodventer
Een week of 2 geleden dacht ik al iets uit zijn staart zien te steken maar toen liep hij gewoon door de bak en kon het dus niet goed zien maar vandaag dat ik hem oppakte om foto's van de staart te nemen begon hij hem opeens te showen
Hij is nu iets meer dan 2,5 jaar en het komt dus overeen met de leeftijd voor het puber gedrag wat vaker gezien wordt rond deze leeftijd.
Mja hij mag nog een paar jaartjes wachten tot hij geslachtsrijp is en ik zeker weet of de 2 kleintjes ook echt wel dames zijn. Ik hoop natuurlijk van wel