de driekiel vrouw die hier eieren heeft gelegt die zou ouder dan 35 jaar kunnen zijn,maar ja dat weet ik niet.
Ja maar laten we het bij schildpadden met een min of meer vaste verblijfsvergunning houden voor het hier veranderd in het ''reizende hummeltjes topic''
bedoel het dan ook op een dier dat bij je blijft tot op z'n laatste zucht
-> indien u wenst, kan u dit aanpassen in de vraag
Heeft op zich niks met dit topic te maken, leuk topic daar niet van, maar moest perse weer eens mijn visie weergeven
1 : ja, dit kennen we al
2 : " spelverbrodder "
De kans is dan ook groot dat een geimporteerd volwassen dier met een ''vermeende'' leeftijd hier wint...
het gaat niet om 'winnen' ,
zie :
momenteel is razorclaw degene met de oudste schildpad (ooit gehad) tss 30-50
op de tweede plaats jarno (mss gizmo , maar is hier niet zeker van)
dan hansm nek aan nek met cobra
maar zou toch graag weten wie hier op heel de forum het oudste dier in zijn bezit heeft, dan wel op een legale manier én die er ook zal blijven tot z'n laatste dagje.
en daarvoor hoeft her dier er niet geboren te zijn voor mij
vind het aantal jaren dat je een dier in bezit hebt toch interresanter
- > u kan altijd je eigen poll starten met de vraag 'welk dier is het langst in je bezit en hoelang' ghj
Mijn oudste dier is het sulcatamannetje, daar deze reeds 67kg weegt is hij mogelijk al ouder dan ik ben, en ik ben al een ouwe zak ...dus....
en hoe oud is dit dan? (het dier)
Kurt, ge klinkt gelijk ne gepensioneerde en die leeftijd heb je nog lang niet bereikt. Maar jah, je bent zo jong of oud als je je voelt.
volledig mee eens ands
(voordat het serieus opgenomen word zie -> smilies)