john hovestadt
Chelonoidis carbonaria
|
|
« Gepost op: 25 Augustus 2006, 20:54:31 » |
als je antwoord meer dan 5 is, laat dan ook even weten hoevaak dat is bvd.
|
|
|
|
Droef
Stigmochelys pardalis
Netherlands
Me zoon...met Sulcata ei..
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: 25 Augustus 2006, 21:00:09 » |
Ben ik weer z'n uitzondering ik ga nooit dus ik mag niet stemmen ook niet eerlijk :lol:
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: 25 Augustus 2006, 21:00:09 » |
Ik bezoek jaarlijks 3 a 4 beurzen. Zelf dieren meedoen doe ik niet meer. De verenigingen waar ik lid van ben, organiseren jaarlijks een beurs. Het zou een droom zijn, moesten we terug gaan naar het oorspronkelijke doel: nakweekbeurzen georganiseerd door de verenigingen. Helaas zijn ook handelaars ervan gaan profiteren
|
|
|
|
john hovestadt
Chelonoidis carbonaria
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: 25 Augustus 2006, 21:03:31 » |
Ben ik weer z'n uitzondering ik ga nooit dus ik mag niet stemmen ook niet eerlijk :lol: wat zielig, kurt wil je de poll veranderen dan 0 er ook bij staan bvd
|
|
|
|
john hovestadt
Chelonoidis carbonaria
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 25 Augustus 2006, 21:04:33 » |
Ik bezoek jaarlijks 3 a 4 beurzen. Zelf dieren meedoen doe ik niet meer. De verenigingen waar ik lid van ben, organiseren jaarlijks een beurs. Het zou een droom zijn, moesten we terug gaan naar het oorspronkelijke doel: nakweekbeurzen georganiseerd door de verenigingen. Helaas zijn ook handelaars ervan gaan profiteren ik ga naar een beurs voor de gezelligheid en info geven/krijgen of gewoon artiekelen kopen maar absoluut geen dieren nooit!!!
|
|
|
|
john hovestadt
Chelonoidis carbonaria
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: 25 Augustus 2006, 21:06:15 » |
dank je kurt, kijk eens droef speciaal voor jou was de 0 helemaal vergeten :oops:
|
|
|
|
Camilio
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: 26 Augustus 2006, 00:21:17 » |
Wil graag naar een reptiele beurs maar nognooit geweest!!
|
Horsfieldii 2.5.1 Pardalis 2.2.0
|
|
|
jhonnyke
Geochelone elegans
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: 26 Augustus 2006, 12:49:45 » |
ben nog nooit naar een reptielenbeurs geweest, ben van zin om naar de beurs in berchem te gaan.
|
|
|
|
Droef
Stigmochelys pardalis
Netherlands
Me zoon...met Sulcata ei..
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: 26 Augustus 2006, 15:19:53 » |
dank je kurt, kijk eens droef speciaal voor jou was de 0 helemaal vergeten :oops: He John, Dat van mij was maar een geintje Maar toch zag ik dat verschilende liefhebbers niet naar een beurs gaan of zijn geweest. Dus toch op zijn plaats z'n geintje :lol:
|
|
|
|
gbf
Chelonoidis carbonaria
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: 26 Augustus 2006, 17:09:44 » |
wij gaan naar twee beurzen in belgië afgelopen jaar waren dat die in lebekke en berchem de ene word nu in antwerpen gehouden als grootste beurs van belgië dan gaan we nog naar houten twee keer per jaar de jubilieumbeurzen slaan we voortaan over en naar tilburg in de oliemeulen en we gaan dit jaar ook naar breda ik had geklikt op 3-5 neurzen maar moeten er dus meer dan 5 zijn maar ok grtjsssssssssss
|
groetjes GBF
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 26 Augustus 2006, 17:53:54 » |
Lebbeke en Berchem heb ik zelf gedaan vorig jaar (stond er met sulcatas) Vermoedelijk heb je mij gezien? (die gek met zijn fotoboek :lol: )
|
|
|
|
daf
Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 27 Augustus 2006, 00:15:28 » |
ik ga vaak naar beurzen vooral al uit nieuwsgierigheid om te zien welke dieren worden aangeboden en om contacten te leggen met kwekers ik ken ook redelijk veel kwekers en handelaars die op beurzen staan ik zeg niet dat ik dit zal blijven doen maar momenteel doe ik dat graag en als ik op zo'n beurs iets zie dat niet kan dan stap ik gewoon op de verkoper af en dan zeg ik dat ook wel(alleen wat schildpadden betreft want buiten schildpadden en een klein beetje uromastyx heb ik geen ervaring met reptielen het is wel redelijk nieuw voor me en misschien ben ik er volgend jaar op uitgekeken
|
|
|
|
john hovestadt
Chelonoidis carbonaria
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 28 Augustus 2006, 16:52:18 » |
Wil graag naar een reptiele beurs maar nognooit geweest!! tja, er zijn er veel waar woon je ergens...??
|
|
|
|
john hovestadt
Chelonoidis carbonaria
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 28 Augustus 2006, 16:53:24 » |
dank je kurt, kijk eens droef speciaal voor jou was de 0 helemaal vergeten :oops: He John, Dat van mij was maar een geintje Maar toch zag ik dat verschilende liefhebbers niet naar een beurs gaan of zijn geweest. Dus toch op zijn plaats z'n geintje :lol: maar dat hoort er tog bij, er zijn meer mensen die niet gaan dan wel denk ik:?
|
|
|
|
christophe
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 7 Oktober 2006, 21:44:26 » |
ik ben nog nooit naar een beurs gegaan, ik zou het wel graag doen en ga het volgend jaar zeker eens doen. spijtig dat er zo weinig beurzen dichtbij zijn.
|
|
|
|
|