Kurt: weer bedankt voor het plaatsen van de foto's.
Ik ga in oktober naar het schilpadden project in Senegal kijken. Ik ben heel benieuwd.
Ik hoorde ook dat er in Mali niks vergelijkbaars is en zit zelfs na te denken over de mogelijkheid om hier eventueel iets te starten ... een soort tussen station.
Zij zijn geinteresseerd in de 2 volwassenen en als de kleintjes groter zijn, ook in hen.
Ik ga eerst echter zonder de schildpadden kijken.
Ik wil garantie dat ze ruimte hebben. Ze zijn hier heeeeeeeeel veel ruimte gewend en ik wil niet dat ze erop achteruit gaan.
Graag wil ik meewerken aan re-integratie maar dan wel zo dat ze niet terug gezet worden en de dag daarna op tafel staan... dat heb ik namelijk al een paar keer gehoord
Lijkt me zo moeilijk en pijnlijk ...
We hebben hier momenteel een heel naar virus. In het regenseizoen hangt er zoveel in de lucht. We zijn tot nu toe 2 kippen, 2 konijnen en een schaap verloren en ik heb geen idee wat het is??!!
In elk geval lijken hond, schildpadden, eenden en andere dieren er geen last van te hebben ...
Tips zijn welkom maar het zal wel bij het seizoen horen. Was vorige jaren ook zo in het regenseizoen. Het buurmeisje in ook overleden aan iets vaags... kindjes en ouderen hebben ook moeite deze weken.