el wel, gelukkig hebben we het dan nog niet meegebracht.
't zijn hier nog kleintjes, 2jaar, dus die tuinschors zal voor later zijn misschien.
Nujah, seffens gaan we nog naar andere bouwmarkten, want we gaan ons mini-terrasje ombouwen, zodat onze kleintjes eens buiten kunnen met goed weer.
Liefst zou ik ook nog een stekje willen maken voor men emy's dat die eens buiten kunnen bij warm weer. (maar dat zit er niet in denk ik)
Hennep zijn we ook nog steeds tevreden over, maar omdat we meer en meer horen dat mensen overschakelen naar iets anders begonnen we ook al te twijfelen. Dit wordt bij ons dan ook nooit nat.
Kan dat zaagsel voor knaagdieren zo'n 4-5 maand goed blijven?
(idd, eerste dagen sproeien wij de cocopeat ook extra, dat deze goed het vocht opneemt en zeker niet droog wordt)
@Turtlelover: ik heb nu al een hekel aan die zavel. Deze hebben we reeds bij de kleine elegansjes liggen, de bodembedekking is gevuld tot aan het verluchtingsrooster, en alles valt erdoorheen. Al dat zavel tussen de railtjes, maakt een verschrikkelijk geluid waar ik kippevel van krijg als ik deze moet openen. Ook maken ze er een heel boeltje van + vind het zonde dat de onze zich er niet zo lekker kunnen ingraven als ze in de hennep konden doen. Maar het zal dan wel weer zen voordelen hebben tov verstopping e.d. hoor, daar niets van. het ligt erin, en zal er dan ook inblijven.
zijn trouwens mijn dieren niet dus...
met die mengeling, bedoelen jullie dan ECHT onder elkaar gemengeld, of een strook turf, en een strook cocopeat?
bon nou weet ik nog niet hoe we de bakken nu gaan doen hoor