Leuk dat je ook voor 4 geopteerd hebt. Is veel leuker om te zien he. Veel meer beweging. Wat ik wel niet versta, is je water staat rond de aubiose en toch blijft het proper. Ook de stenen blijven mooi. Hier met die 4 als ik nieuw water zet ligt het na 10 min al vol aubiose en het staat op de keien. De keien zelf ook na 15 min liggen die vol aubiose en toch ligt er een steen tussen beide soorten ondergrond ook. Als ik ze verhuis zal ik het ook anders indelen en dan hoop ik dat het proper blijft. Maar wel super mooie foto's en dieren.
netjes opgevoed he, eerst pootjes proper dan pas water in
eens ze in't water zijn geweest, blijft de aubiose natuurlijk makkelijker kleven aan de pootjes en gaan ze niet nogeens het water in. Ze zijn hier niet zo zot van het water, de drinkbak staat zelfs helemaal tegen het verluchtingsroostertje en je moet niet denken dat ze erdoor gaan als ze er ook rondkunnen hoor.
Het enige wat het water vuilmaakt is als ze eerst door de cocopeat gaan liggen "deggeren" en dan door't water gaan. Nu hebben ze ook wel het duivengrit en aubiose lekker door elkaar gelopen, 1 steentje hebben ze helemaal verplaatst... ze vinden het blijkbaar super tof om heen en weer tegen het raam te lopen door het duivengrit over steentje stukje aubiose en terugkeren, en dan telkens het geluid van 't pootje tegen de raam... In 't begin lagen er geen stenen tussen duivengrit en aubiose en de stenen helpen niet super veel maar toch een beetje.