Barbara
Gast
|
|
« Antwoord #45 Gepost op: 17 Juli 2008, 14:44:59 » |
Prachtig al die foto's Ik wist niet dat er zoveel ssorten waren. Hier moet je reageren op de landschildpadden maar die van de Carettochelys vind ik ook erg mooi en wat een leuke koppies Nu zou ik eigenlijk wel bij die foto's,info willen hebben over waar en hoe ze leven enz. enz.
|
|
|
|
Razorclaw
|
|
« Antwoord #46 Gepost op: 17 Juli 2008, 15:22:47 » |
Nu zou ik eigenlijk wel bij die foto's,info willen hebben over waar en hoe ze leven enz. enz.
Google?
|
|
|
|
Hansm
|
|
« Antwoord #47 Gepost op: 17 Juli 2008, 15:44:08 » |
Leuk Barbera , ik ben zelf ook gek op de Carretochelys (Ik geloof dat Blijdorp er mee kweekt, dus niets houd ons tegen om ze in levende lijven te bekijken). Het is een apart soort heel anders dan welke schildpad dan ook inderdaad zoals Ferry zegt is het de moeite om er meer over op tezoeken.
|
|
|
|
jentel
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #48 Gepost op: 17 Juli 2008, 15:45:05 » |
kom je zaterdag naar blijdorp?
|
|
|
|
Hansm
|
|
« Antwoord #49 Gepost op: 17 Juli 2008, 15:51:51 » |
Nee, ik ga zaterdag niet, mocht jij gaan JenteL, dan daag ik je uit om een super reportage met veel foto's liefst van schildpadden (geen mensen ) van deze dierentuin te maken. Er is veel en van alles te zien op gebied van schildpadden, dus je zou een super topic hier kunnen maken . Volgens mij heb jij nu vakantie,dus ik dacht zet je maar aan het werk
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #50 Gepost op: 17 Juli 2008, 16:29:00 » |
Ik was laatst in Blijdorp om pannekoekjes te kijken waren ze weg. Zaten achter ivm bouwen van een "Afrika" gedeelte erg jammer vond ik dat maar ja volgend jaar beter. Dus eigenlijk alle Afrikaanse schildpadden waren er niet. Met uitzondering van de Madagascar dieren. Overzicht van kweekcentrum is er leuk zoveel eieren niet te geloven...............
Hans de werkverschaffer.................
|
|
|
|
Arnaud
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
Ik
|
|
« Antwoord #51 Gepost op: 17 Juli 2008, 16:36:28 » |
Dus eigenlijk alle Afrikaanse schildpadden waren er niet.
Afgelopen vrijdag nog geweest .......sulcata's waren nog wel te zien hoor
|
1.7.12 Testudo hermanni hercegovinensis; 1.2.0 Testudo hermanni hermanni; 1.0.1 Astrochelys radiata 'plastica'
|
|
|
Hansm
|
|
« Antwoord #52 Gepost op: 17 Juli 2008, 16:44:52 » |
Ik was laatst in Blijdorp om pannekoekjes te kijken waren ze weg. Zaten achter ivm bouwen van een "Afrika" gedeelte erg jammer vond ik dat maar ja volgend jaar beter. Dus eigenlijk alle Afrikaanse schildpadden waren er niet. Met uitzondering van de Madagascar dieren. Overzicht van kweekcentrum is er leuk zoveel eieren niet te geloven...............
Werkverschaffer wat zal ik daar van zeggen.... in iedergeval had ik daar ook graag de foto's van gezien. Jammer dat je pannekoeken er niet waren, was denk ik je hoofdreden om er heen te gaan Tussen twee haakjes heb je geen foto's van de Madagascar schildpadden of het kweekcentrum genomen.
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #53 Gepost op: 17 Juli 2008, 16:49:10 » |
eind augustus/ begin september wil ik ook naar blijdorp en Artis om dieren te bekijken en vooral natuurlijk de schildpadden
|
0.0.4 Testudo Hermanni Boetgerri
|
|
|
Hansm
|
|
« Antwoord #54 Gepost op: 17 Juli 2008, 16:51:29 » |
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #55 Gepost op: 17 Juli 2008, 17:34:22 » |
Nee, ik ga zaterdag niet, mocht jij gaan JenteL, dan daag ik je uit om een super reportage met veel foto's liefst van schildpadden (geen mensen ) van deze dierentuin te maken. Nu ja , van het vrouwelijke geslacht mag best hoor, duimen dat het zaterdag erg warm is... Hopelijk kom je naar huis met een pak schildpaddenfoto's Jentel
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #56 Gepost op: 17 Juli 2008, 20:00:51 » |
Werkverschaffer wat zal ik daar van zeggen.... in iedergeval had ik daar ook graag de foto's van gezien. Jammer dat je pannekoeken er niet waren, was denk ik je hoofdreden om er heen te gaan Tussen twee haakjes heb je geen foto's van de Madagascar schildpadden of het kweekcentrum genomen. heb ik gemaakt ja zodra ik klaar ben met tegelen van mijn badkamer ga ik ze erop zetten.
|
|
|
|
Hansm
|
|
« Antwoord #57 Gepost op: 17 Juli 2008, 20:04:50 » |
Leuk ben benieuwd
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #58 Gepost op: 17 Juli 2008, 20:12:42 » |
Hans, Dat komt helemaal in orde, ik heb een 4gb geheugenkaart in mn camera zitten en op de hoogste resolutie kunnen er nog 900 foto's op genoeg plek dus om foto's op te zetten
|
0.0.4 Testudo Hermanni Boetgerri
|
|
|
Hansm
|
|
« Antwoord #59 Gepost op: 17 Juli 2008, 21:00:38 » |
Dat klinkt helemaal goed, als je nu de verzorgers ook nog lastigvalt met allemaal vragen dan wordt het een super topic
|
|
|
|
|