Camilio
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
|
|
« Antwoord #15 Gepost op: 2 Mei 2008, 22:52:23 » |
Nou, je vergroot wel je bereikbaarheid door een .com registratie te nemen...?
|
Horsfieldii 2.5.1 Pardalis 2.2.0
|
|
|
annieka
Centrochelys sulcata
Netherlands
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: 2 Mei 2008, 23:04:38 » |
Maar aan de andere kant, zoals je ook al zei, waarom er geld aan uitgeven...? Juist Nou, je vergroot wel je bereikbaarheid door een .com registratie te nemen...?
Klopt, maar ik hoef niet zo nodig een grote bereikbaarheid te hebben. Zoals ik al zei, ik doe het omdat ik het leuk vind om wat te vertellen over de beesten. Via fora kun je trouwens ook je bereikbaarheid vergroten.
|
|
|
|
Razorclaw
|
|
« Antwoord #17 Gepost op: 2 Mei 2008, 23:18:38 » |
Nou, je vergroot wel je bereikbaarheid door een .com registratie te nemen...?
Klopt, maar ik hoef niet zo nodig een grote bereikbaarheid te hebben. Zoals ik al zei, ik doe het omdat ik het leuk vind om wat te vertellen over de beesten. Via fora kun je trouwens ook je bereikbaarheid vergroten. Mee eens. Om je bereik te vergroten moet je in het Engels schrijven, dan heb je de hele wereld als publiek.
|
|
|
|
Angulata
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: 3 Mei 2008, 09:02:30 » |
Annieka je site ziet er goed uit. Wat Razorclaw schrijft over het engels zodat je een breder publiek kan bedienen is gewoon waar. Als je op verschillende site's kijkt dan zie je verschillende talen. Zelfs duitsers wagen zich aan het engels.
|
|
|
|
annieka
Centrochelys sulcata
Netherlands
|
|
« Antwoord #19 Gepost op: 3 Mei 2008, 09:07:22 » |
Ik was zowiezo al van plan om er ook een engelse versie van te maken, maar voorlopig heb ik het te druk met andere zaken. Er moet eerst een bruiloft geregeld worden.
|
|
|
|
Razorclaw
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: 3 Mei 2008, 10:06:01 » |
Er moet eerst een bruiloft geregeld worden. Oh? Hebben we een feestje spoedig.... ?
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #21 Gepost op: 3 Mei 2008, 10:49:22 » |
Ola, Annieka geeft andere prioriteiten momenteel Proficiat, maak er maar een mooi dag van
|
|
|
|
|
Skip
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: 24 Maart 2009, 21:36:42 » |
Mooi Annieka!!
|
0.1.0 Testudo horsfieldii 1.1.4 Testudo kleinmanni 1.0.0 Chersobius signatus
|
|
|
Marnix
Stigmochelys pardalis
Netherlands
|
|
« Antwoord #24 Gepost op: 12 Juli 2009, 12:00:45 » |
Hee Annieka, Yahoo! gaat binnenkort stoppen met Geocities. Het hele domein wordt gewist. Heb je al een nieuwe locatie voor deze website? Het zou zonde zijn als alles opeens weg is.
|
Er zijn twee soorten dieren: schildpadden en schildpadvoerdieren! - ESF-Stamboekhouder reuzenaardschildpad - www.heosemys.org
|
|
|
annieka
Centrochelys sulcata
Netherlands
|
|
« Antwoord #25 Gepost op: 12 Juli 2009, 12:02:11 » |
Hee Annieka, Yahoo! gaat binnenkort stoppen met Geocities. Het hele domein wordt gewist. Heb je al een nieuwe locatie voor deze website? Het zou zonde zijn als alles opeens weg is.
Ik heb inderdaad een bericht gehad van Geocities. Ben nog opzoek naar een nieuwe gratis pagina met een makkelijke pagebuilder. Als er iemand een tip heeft hoor ik hem graag.
|
|
|
|
Hansm
|
|
« Antwoord #26 Gepost op: 12 Juli 2009, 12:20:45 » |
Zeker weten dat je van Kurt hier net zo'n deel mag als ik van Terrapene heb,
|
|
|
|
Martino
Geochelone elegans
|
|
« Antwoord #27 Gepost op: 12 Juli 2009, 13:19:52 » |
www.webs.comEen hele mooie en makkelijk websitebuilder. Deze site heb ik er onder andere mee gemaakt: http://www.waterschildpadweb.webs.com/Let niet op de inhoud enzo, had ooit op een dag een ideetje en ben er na een uurtje mee gestopt.
|
0.0.2 Trachemys scripta scripta
|
|
|
annieka
Centrochelys sulcata
Netherlands
|
|
« Antwoord #28 Gepost op: 12 Juli 2009, 19:17:19 » |
Zeker weten dat je van Kurt hier net zo'n deel mag als ik van Terrapene heb, Heb jij hier je eigen gedeelte over Terrapene??, goh dat was me nog niet opgevallen.
|
|
|
|
Hansm
|
|
« Antwoord #29 Gepost op: 12 Juli 2009, 19:35:46 » |
Juist om dat het niet opvalt zoek ik kanidaten met soorten zoals noem maar wat vb Pelusios, Kinosternon en Malaclemys die leuk vinden om ook z'n deel te onderhouden (namen van schildpadden zijn geheel toevallig en berusten niet op waarheid )
|
|
|
|
|