Je hoeft 'm toch niet alles te gaan voorkauwen.Hij is 15 en kan dit alles best zelf verzinnen!
Beetje rare reactie Barbara... Thomas-Z word van alle kanten bekritizeert omdag hij zogenaamd niet het beste voor heeft met zijn beestje. Dan word er gezegd dat hij eerst info had moeten verzamelen. Nu word er info gegeven kom je met zon opmerking
. Deze forum is toch bedoelt om elkaar te helpen. Voor de een zal iets vanzelf sprekend zijn en voor andere is volkomen bijzonders.
Thomas ik denk dat je eerst bij jezelf moet kijken of je wel ruimte hebt voor een grote bak. En als je dit niet hebt echt ruimte maken wil je schildpadden houden om ze een optimaal verzorging te geven. Je zou je ouders misschien een keer een kijktje moetne laten nemen op dit forum of andere informatiefe site. En laten zien dat deze schildpadden echt de ruimte nodig hebben.
Camilio lees het hele stukje even goed
hier werd niemandt bekritizert hier, werd gewoon antwoord gegeven allen niet altijd wat iemandt leuk vindt
ook heeft thomas al verteld hoeveel plek hij heeft en zo, dus kan hij die 2 meter bak plaatsen
allen had hij een probleem, wat vele hebben hoe kreeg ik en nieuwe bak thuis.
Zeker als je jong ben en niet auto kan rijden.
maar vaak met helpvan andere en praten met je ouders komen veel mensen werder is mijn ervaring op de forums
thomas kom wel iets leuk tegen
agnes