Baby bakje ja hoor ik ben niet zo fanatiek als iedereen hier
ik heb de bak net dus doe hem echt niet weg de bak is groot genoeg
ZIjn lekker bezig hier met ze alle zeg.
Thomas zelf voor vissen bijv heb je als je de beesten goed wil laten ontwikkelen en het mooiste eruit wil halen qua kleur en eventueel nakweek heb je al 1 liter nodig per cm vis.
Je zal er dan zeker aan moeten voldoen als je beste uit je dieren wil halen qua gedrag en kleuren enz. Kan best begrijpen dat je misschien niet zo 1 2 3 een bak van 1.50 tot 2.00 meter kwijt kan maar misschien kan gaan overwegen over een tijdje een grotere bak te nemen. Ik weet bijna zeker dat de beesten het dan nog beter doen dan ze nu al doen.
Ook groeien de beesten hard dus ooit zal je een grotere bak moeten als je ze het beste wil geven.
Alle aanbevelingen kunnen als kritiek bij je over komen en misschien vat je ook anders op dan het bedoeld is (heb ik ook vaak last van paar keer over lezen en denk ik er anders over) maar het is bedoeld om beste uit je schildpadjes te halen.
probeer ook even een foto te plaatsen voor een indruk in ieder geval.
Misschien is er ook verkeerde info aan deze jongen gegeven(zal niet de eerste keer zijn).
Dan kom je op een forum leuk leuk leuk.
Stel je je voor en krijg je lading van adviezen over je heen wat bij sommige mensen uiteindelijk over kan komen als kritiek en later zelfs nog verwijten krijgt voor verwaarlozing of weet ik wat.
En dan kunnen er reacties gegeven worden zoals hierboven door die en geen.
Iedereen maakt "fouten" in begin.
Konijnen kan je ook in een hokje stoppen en doen ze het leuk maar ze doen het leuker in een groter hok bijv en ga zo maar door met voorbeelden.
Thomas probeer te overwegen misschien voor een grotere bak zo duur zullen ze niet zijn (kan niet op je rekening kijken) je zult kijken hoe anders ze het doen denk nog beter dan nu.
En verder beetje relaxed blijven. Kan altijd erger zag laats een idioot die had er een in een goudvissen kom gezien in een winkel en heb daar stampij lopen schoppen waar het dier nu is weet ik niet maar niet meer in de kom.
Het zijn en blijven dieren die nodige zorg en ruimte nodig hebben ontkom je niet aan als je het natuurgetrouw wil nabootsen.