gizmo
|
|
« Gepost op: 28 December 2007, 18:55:56 » |
ja je leest het goed ik heb nieuwe aanwinst. ik zou eingelijk in januari ze gaan halen ,maar de terrarium was toch al klaar en was zo leeg.( of te wel had geen gedult meer ) ik ben erg blij dat ik ze heb en zal al mijn zorg er in geven. hier meteen mijn foto's. zo en meteen even kijken hoe een nep plant smaakt.
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: 28 December 2007, 19:01:24 » |
kicke beesten hoor erg mooi. Bak is ook mooi geen schimmel meer zo te zien. leukdat ze gelijk op verkenning gaan. Hoe groot en zwaar zijn ze en hoe oud?
|
|
|
|
Barbara
Gast
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: 28 December 2007, 19:05:16 » |
OOooohhh,wat snoezig!!!Mooi terrarium,ik zou ook geen geduld meer hebben.geduld loont zeggen ze,nou ongeduld ook dus.Ik zou alleen dat glazen schaaltje de eerste tijd vervangen door een dekseltje van een Jampot.Het staat wat minder mooi maar ze kunnen er wat makkelijker bij is mijn ervaring.
Groetjes Barbara
|
|
|
|
gizmo
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: 28 December 2007, 19:07:02 » |
ze zijn net zo groot al een rijksdaalder (knaak voor de brabanders).de leeftijd durf ik even niet te zeggen. voor dat schaaltje moet ik inderdaad nog iets ander op verzinnen.
|
|
« Laatste verandering: 28 December 2007, 19:32:04 door gizmo »
|
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 28 December 2007, 19:42:48 » |
leuk Gizmo mss staat het ergens maar welke soort is dit?? en had het gesmaakt de napplant :p ik denk dat ze overal wel knaak zeggen hoor tegen een rijksdaalder, alleen bestaan ze niet meer
|
0.0.4 Testudo Hermanni Boetgerri
|
|
|
jarnohogeboom
Dipsochelys dussumieri
Duits wonen: www.immo-ridder.nl
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: 28 December 2007, 19:57:48 » |
Gizmo,
Gefeliciteerd, zeer mooi!! Je terrarium als het dier zien er goed uit..... Dat word genieten kan ik je vertellen...succes ermee.
Jarno
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: 28 December 2007, 20:09:30 » |
Ziet er goed uit Gizmo Oppassen met de drinkschaal ze lijkt me vrij diep, als het dier erin valt op zijn rug kan het verdrinken. De kans is klein maar niet onbestaande....
|
|
|
|
Shadowrider
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: 28 December 2007, 23:57:23 » |
zijn dat jongen Kinixyx? zoja dan ga je je achtergrond iets moeten aanpassen nog een paar varens der in en gaat er goed uitzien
|
|
|
|
gizmo
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: 29 December 2007, 11:05:57 » |
zijn dat jongen Kinixyx? zoja dan ga je je achtergrond iets moeten aanpassen nog een paar varens der in en gaat er goed uitzien je bedoeld die pooster.ja vond het wel appart zo.wil nog nep hangplant op een hoopje leggen waar ze onder kunnen. wat het schaaltje betreft is tijdelijk.ga vandaag kijken voor andere schaaltjes.de diepte valt mee en het water is ook niet tot de rand toe gevult.ze vinden het eingelijk wel lekker om er in te liggen.
|
|
|
|
gizmo
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: 29 December 2007, 11:40:00 » |
even nog eenvraag om dat ze nog erg klein zijn kan ik moeilijk grote stukken groente kopen. je hebt van die zakjes waar al brocolie,bloemkool worteltje enz in zitten.
mag je die ook geven,want er staat dat het fijne verse groentes zijn.
|
|
|
|
KARIN
Geochelone elegans
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 29 December 2007, 11:41:02 » |
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten ! Mooie schildpadjes en een mooi terrarium.
|
Groetjes, Karin.
|
|
|
Shadowrider
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 29 December 2007, 11:54:40 » |
fijne verse groenten in de winter!! veel ga je niet vinden denk ik maar goed, je zal idd veel van je groente mogen weggooien als het maar voor deze 2 dieren is. je kan ook zakjes groentjes kopen, maar nog eens goed spoelen vooraleer je ze geeft.
|
|
|
|
gizmo
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 29 December 2007, 15:52:21 » |
morgen krijgen ze paksoi,brocoli,champions en kerstomaten.goede kruiden kon ik niet echt vinden in de supermartkt.
|
|
|
|
fred gaal
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 29 December 2007, 16:34:39 » |
Je kan beter alleen blad groentes geven en daarnaast vooral dierlijkvoedsel daar staat kinixys ombekend. Als blad groente kun je zakjes gemengde sla geven en andijvie kun je gewoon een paar bladeren van een krop plukken afwegen en betalen.
|
|
|
|
Barbara
Gast
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 29 December 2007, 16:47:19 » |
Ik vraag altijd voor mijn kleintjes een blad andijvie en krijg dat zo mee.1 flink blad doen ze 3 dagen mee.
Groetjes Barbara
|
|
|
|
|