Daphne
Geochelone elegans
|
|
« Antwoord #15 Gepost op: 13 December 2007, 21:11:53 » |
Hoi Riet, Ook namens mij: WELKOM op het forum Leuke dieren Elegans! Groetjes Daphne
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: 14 December 2007, 12:44:23 » |
|
|
|
|
KARIN
Geochelone elegans
|
|
« Antwoord #17 Gepost op: 14 December 2007, 12:50:32 » |
Hoi Riet, Welkom op het forum ( ´k ben er zelf ook nog niet zo lang ). Super mooie schildpadjes heb je in een evenzo mooi onderkomen !!
|
Groetjes, Karin.
|
|
|
Barbara
Gast
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: 14 December 2007, 13:45:57 » |
Wouw!! mooi zeg,die zitten er goed bij.Hoe oud zijn ze?
Groetjes Barbara
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #19 Gepost op: 14 December 2007, 15:00:26 » |
Prachtige dieren .Hoe oud zijn ze? Wat een mooie bak zeg (hgdzer)Hoe heb je dat gedaan? Hoe groot is je bak? Echt super mooi zeg Weet je toevallig de geografische afkomst? Lijkt op verschillende gezien de strepen als je topic van Berg van laatst erbij haald.
|
|
« Laatste verandering: 14 December 2007, 16:02:12 door markooij »
|
|
|
|
|
turtle lover
Dipsochelys dussumieri
Belgium
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: 14 December 2007, 15:55:33 » |
Als je deze topic van bij het begin eens leest dan weet je al het antwoord op je 1e vraag. Hij schrijft ik bezit een koppel elegans van 4 jaar.
Maar Ik zou ook wel graag willen weten hoe groot die bak is? Super mooi gedaan Riet en wat een super mooie dieren. keep up the good work
|
|
|
|
Riet
Geochelone elegans
|
|
« Antwoord #21 Gepost op: 14 December 2007, 16:16:08 » |
Mijn schildpadjes zijn 4 jaar en het is een koppel Daar er in onze living 5 terrariums staan is mijn padjesbak 80x50x40 ik weet het dat is niet groot maar bij warm weerzitten ze buiten of in mijn veranda De inrichting is gedaan door ADD daar ik niet handig ben en we willen dat onze terrariums mooi ogen . Groetjes Riet
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: 14 December 2007, 16:17:45 » |
Mijn schildpadjes zijn 4 jaar en het is een koppel Daar er in onze living 5 terrariums staan is mijn padjesbak 80x50x40 ik weet het dat is niet groot maar bij warm weerzitten ze buiten of in mijn veranda De inrichting is gedaan door ADD daar ik niet handig ben en we willen dat onze terrariums mooi ogen . Groetjes Riet
ADD? wat is dat? weet je toevallig de geografische achtergrond van jouw schildpadjes?
|
|
|
|
Riet
Geochelone elegans
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: 14 December 2007, 16:41:36 » |
ADD staat voor Animal Dream Design is iemand die de binneninrichting van terras maakt (onze 5 terras zijn door deze persoon gedaan) De herkomst gezien de dunne strepen vermoed ik India maar van welke streek ? Groetjes Riet
|
|
|
|
Agnes
|
|
« Antwoord #24 Gepost op: 14 December 2007, 16:47:23 » |
is inderdaad een klein bakje in die kleine maat wonen mijn jonge van dit jaar in agnes
|
de mooiste schildpad is Indotestudo forstenii Celebes landschildpad of Sulawesi landschildpad 3.4.3
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #25 Gepost op: 14 December 2007, 17:13:51 » |
ADD staat voor Animal Dream Design is iemand die de binneninrichting van terras maakt (onze 5 terras zijn door deze persoon gedaan) De herkomst gezien de dunne strepen vermoed ik India maar van welke streek ? Groetjes Riet Site gezien van de man naar mijn idee dure aangelegenheid maar ja heb je wel iets moois
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #26 Gepost op: 14 December 2007, 19:34:48 » |
het zijn idd erg mooie dieren, mooi glad ook
waren dit nakweekjes? waar heb je ze gekocht??
de bak ziet er idd ook erg mooi uit zo, heb je hier een overzichtsfoto van? dus van het hele terra??
ik heb nu zelf 1 elegans zitten in een terra van 100x50x50, maar hier komen er nog 2 bij, dit zijn allemaal nakweekjes van dit jaar die wss nog niet groter zijn als 7cm dit verandert in de toekomst ook, dit zal een grotere bak worden van betonplex ( nu glas ), dat glas vindt eigenlijk niks, ik heb liever betonplex
|
0.0.4 Testudo Hermanni Boetgerri
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #27 Gepost op: 14 December 2007, 19:47:38 » |
het zijn idd erg mooie dieren, mooi glad ook
waren dit nakweekjes? waar heb je ze gekocht??
de bak ziet er idd ook erg mooi uit zo, heb je hier een overzichtsfoto van? dus van het hele terra??
ik heb nu zelf 1 elegans zitten in een terra van 100x50x50, maar hier komen er nog 2 bij, dit zijn allemaal nakweekjes van dit jaar die wss nog niet groter zijn als 7cm dit verandert in de toekomst ook, dit zal een grotere bak worden van betonplex ( nu glas ), dat glas vindt eigenlijk niks, ik heb liever betonplex
Waarom dat? betonplex weegt toch erg veel.
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #28 Gepost op: 14 December 2007, 19:49:47 » |
ligt aan de dikte ervan en ik vindt het veel fijner om mee te werken
glas is zo fragiel
|
0.0.4 Testudo Hermanni Boetgerri
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #29 Gepost op: 14 December 2007, 20:21:05 » |
Betonplex isoleert ook veel beter, daardoor is het eerder nadelig vind ik omdat de temperatuurgradient veel kleiner is in de bak, tenzij het een heel groot terrarium is....
|
|
|
|
|