Riet
Geochelone elegans
|
|
« Gepost op: 12 December 2007, 15:29:31 » |
Hallo iedereen
Ik ben Riet en ben ongeveer een jaar in het bezit van een koppel Geochelone Elegans van 4 jaar
Mijn man en ik bezitten ook nog 1.1.3 Uromastyx Ocellata 1.2.0 Sceloporus Malachiticus 0.0.3 Varanus Acanthanurus
Groetjes
Riet
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: 12 December 2007, 16:38:57 » |
Welkom Welkom veel plezier hier hopelijk heb je ook nog foto's
|
|
|
|
Barbara
Gast
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: 12 December 2007, 16:43:59 » |
Hoi Riet,
Leuk!! Welkom hier.Ik wens je veel leuke leesuurtjes.Ben benieuwd naar de verhalen over je schildpadjes.
Groetjes Barbara
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: 12 December 2007, 16:57:39 » |
nogmaals welkom Riet leuk 2 elegansen, mooiste schildpad naar mijn idee ik heb er zelf ook 1 en binnenkort 3
|
0.0.4 Testudo Hermanni Boetgerri
|
|
|
clautje
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 12 December 2007, 17:01:22 » |
hoi riet op het forum veel plezier hier op de site
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: 12 December 2007, 20:46:18 » |
Hoi Riet Hoe groot zijn de elegans nu? Hou je ze vrij vochtig of eerder droog?
|
|
|
|
Agnes
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: 12 December 2007, 22:07:11 » |
welkom hier
agnes
|
de mooiste schildpad is Indotestudo forstenii Celebes landschildpad of Sulawesi landschildpad 3.4.3
|
|
|
Riet
Geochelone elegans
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: 13 December 2007, 11:31:15 » |
Hallo Kurt
Mijn manneke is een 13 cm lang het vrouwtje 11cm Ik houd het terrarium vrij droog ze zitten op aubiose , ik sproei om de drie dagen ,zet ze weekelijks in een badje en besproei ze om de twee a drie dagen Ik hoop binnenkort dat het lukt de foto's op het forum te kunnen zetten
groetjes
Riet
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: 13 December 2007, 14:49:49 » |
ik ben zeer benieuwd Riet
hoe bevalt de aubiose??
|
|
|
|
Agnes
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: 13 December 2007, 15:56:38 » |
Hallo Kurt
Mijn manneke is een 13 cm lang het vrouwtje 11cm Ik houd het terrarium vrij droog ze zitten op aubiose , ik sproei om de drie dagen ,zet ze weekelijks in een badje en besproei ze om de twee a drie dagen Ik hoop binnenkort dat het lukt de foto's op het forum te kunnen zetten
groetjes
Riet
drooog?? rondt de 80% luchtvochtighied hebben zij nodig. badje hebben zij altijd staan hieren kunnen er zelf in als zij willen. leuk foto,s agnes
|
de mooiste schildpad is Indotestudo forstenii Celebes landschildpad of Sulawesi landschildpad 3.4.3
|
|
|
jarnohogeboom
Dipsochelys dussumieri
Duits wonen: www.immo-ridder.nl
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 13 December 2007, 17:58:51 » |
Hallo Riet,
Welkom hier op het Forum....veel leesplezier hier.
Groet, Jarno
|
|
|
|
Riet
Geochelone elegans
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 13 December 2007, 18:09:48 » |
ik ben zeer benieuwd Riet hoe bevalt de aubiose?? Eerst had ik bark kon je wel gemakkelijker vochtig houden maar was niet gemakkelijk om te onderhouden aubiose is heel licht neemt gemakkelijk het vocht op een de uitwerpselen kun je gemakkelijker wegnemen is daarbij ook zeer goedkoop en ze mogen er iets van opeten kan geen kwaad(vezel van de hennepplant) en ze worden er niet high van Groetjes Riet
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 13 December 2007, 18:13:35 » |
ik wil er ook een gedeelte mee bedekken bij mijn dieren foto's foto's foto's foto's
|
|
|
|
Lilia9334
Stigmochelys pardalis
Koninklijke Torugo!
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 13 December 2007, 18:27:18 » |
Welkom Riet!!! Veel plezier op dit forum!! Foto's zijn altijd welkom!!!
|
Turtlecious!
Mijn schatjes: Tortugo, Digger & Shiri!!! 2.1.0.
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 13 December 2007, 20:46:57 » |
Hallo Kurt
groetjes
Riet
Ik denk dat het beter is dagelijks eens te sproeien tijdens het regenseizoen, elegansjes houden wel van een vochtige omgeving. Uitleg vochtigheid kan je vinden of deze site; http://geochelone-elegans.be/terravolw.htm#LuchtHier foto's plaatsen is vrij makkelijk, zie hier: http://schildpaddenforum.net/smf/index.php?topic=303.0
|
|
|
|
|