Je bedoelt deze. Copyright mezelf.
Jammer dat deze soort niet voor handen is net als de elegans.
Erg goed dat deze soort niet voorhanden is. Wat mij betreft zou elegans ook minder voorhanden mogen zijn.
Als houder heb je ook een verplichting voor de soort en bescherming. Al zou je er een kunnen kopen dan nog moet je jezelf afvragen of het moreel juist is.
Ik ben momenteel een artikel aan het schrijven wat ingaat op verschillen bij deze soort(en).
Zonder er diep op in te gaan wil ik wel meegeven dat je jezelf niet blind moet staren op afwijkingen in streepjes.
Dieren kunnen zeer variabel zijn zelfs in een gebied.
Prachtig beest zeg hoorde laatst dat ze aangeboden werden in een reptielen zaak bij mij in de buurt voor een smak met geld wildvang natuurlijk.
Aangeboden zijn ze in iedergeval. de zaak heeft ze niet gekocht.Het ging om deze soort in ieder geval de man zei het leek op een elegans maar dan met wat rode strepen ernaast. Naar mijn idee kan dat alleen deze zijn.
Echt ongelovelijk om hoeveel het ging.
Ik denk zelf dat hoe meer de dieren worden beschermt hoe meer er aan te verdienen valt voor de stropers dus intensiever naar gejaagd wordt ook al zetten ze daar de doodstraf op sommige riskeren dit.
Naar mijn mening kunnen er dan beter wat dieren vrij gegeven worden aan dierentuinen met een kweekprogramma of ervaren hobbykwekers en vandaaruit verder.
Neem de homopus soort niet voor handen voor de particulier wel als je toestemming krijgt via hoop wegen en land van herkomst.
Copyright van jouwzelf wil je zeggen dat je er een bent tegen gekomen of heb je er een?