Ik heb toen ook opgevangen (voorjaar 2007 dacht ik,) dat die ''kwibus'' tornieri in aanbieding had, met citesnummer
op overdracht Wist je dat hij in extremisch nog controle gehad heeft van de FOD voor hij naar Tenerife vertrok?
ik heb ook problemen gehad met antoon
, toen ik deze site nog nie kende.
héél in het begin toen ik met mijn schildpaddenhobby begon.
zouden we niet soort zwarte lijst kunnen maken van zulke mensen dat iedereen ingelicht is met wie ze te maken hebben. tegenwoordig zijn er op verkoopsite´s veel schildpadden te vinden.
Jammer dat je hier de naam Antoon laat vallen want het was niet bij hem dat ik geweest ben.
Ik noem liever geen namen, wel kan ik je vertellen dat ik Antoon enkele keren heb ontmoet en wat mij opviel bij hem dat was toch zijn grote kennis van landschildpadden en reptielen in het algemeen. Hij had toen inderdaad veel soorten landschildpadden waaronder enkele mooie geslachtrijpe aldabra's, cuora's, grieken, pannekoekschildpadden, nakweek marginata's, nakweek carbonaria's, nakweek manouria emys emys, Testudo graeca's, Kinexis homeana's, kinexis Belliana's...
Eigenlijk kan ik je wel vertellen dat ik bij Antoon altijd héél welkom ben geweest en dat was niet alleen omdat ik er dieren zou kopen, wel omdat hij zag dat ik ook veel van landschildpadden hou en er héél graag meer van wou opsteken. Ik heb indertijd inderdaad bij Antoon enkele nakweekjes gekocht (=met papieren want er zijn mensen die beweren dat hij ook landschildpadden verkocht zonder papieren, een stelling waar ik toch mijn twijfels over heb !) en de nakweekjes doen het overigens wel goed.
Bij Antoon heb ik veel kennis en tips bijgeleerd. En zeg nu zelf eens, waar kan je nu meer kennis opdoen dan bij een kenner van diverse soorten landschildpadden zoals Antoon, en later in mijn hobby natuurlijk ook bij de eerste kennismaking met Kurt ?
Greeny ...