Arnaud
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
Ik
|
|
« Antwoord #15 Gepost op: 11 November 2007, 18:57:18 » |
Dit kreeg ik terug van de adverteerder......alle reden om zeer argwanend te zijn......het is een oplichter mijn inziens
Hello, Good day to you, Firstly i will love to thank you for your interested in my animals. I am located in cameroon. As for the animals, i don't have a web site so to send you picturtes will so difficult. so to make it easier for me you will have to let me know the specie you are interested in so that i can send you pictures of them and their respective sizes. You know i have a lot of pictures of the respective species so it will be eefective if you are specific. Like i said ealier i am located in Cameroon and if you make an order it will be delivered to you in less than 12 hours from the moment of shipping. So i will need the folling from you The specie you are interested in? How many of them you will need theire respective sexes Your phone number and address so that we can start from there Also i will want you to note the fact that any order above 3 is compensated with one tortoise of your choice. So i will be waiting to read from you soon. My regards.
|
1.7.12 Testudo hermanni hercegovinensis; 1.2.0 Testudo hermanni hermanni; 1.0.1 Astrochelys radiata 'plastica'
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: 11 November 2007, 19:02:04 » |
hahahahhaha
tja wat wil je, dat lijkt mij idd ook echt wel een oplichter, ik hoop maar dat niemand er in trapt
hoe kan het ook dat binnen 12 uur vanaf versturen bij je is vanuit cameroon, dat red een TNT, DHL of UPS niet eens
|
0.0.4 Testudo Hermanni Boetgerri
|
|
|
nieuweling
Geochelone elegans
|
|
« Antwoord #17 Gepost op: 11 November 2007, 19:07:39 » |
Vin het inderdaad ook niet zo'n goed idee om dieren op marktpl. te zetten. Maar ik moet eerlijk bekennen dat onze papegaai er ook vandaan komt en de schildpadjes die we nu hebben ook
|
XXX M&M&P
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: 11 November 2007, 19:14:29 » |
Geweldig die imbicielen blijven proberen. Ze stonden naar mijn idee vanaf vorig jaar al op Marktplaats. Radatia's kleimanni's ect ect Kreeg precies herzelfde mailtje met de mededeling dat ie ze kwam brengen aan mijn huisadres VANUIT KAMAROEN............................
|
|
|
|
Agnes
|
|
« Antwoord #19 Gepost op: 11 November 2007, 19:15:58 » |
heb geen probleem dat er dieren op marktpl. staan door elke keer daar te kijken haal je foute mensen er wel uit
dus ook deze advertentie had hem al zien staan en dacht is weer een foute maar ja heeft de goede foto,s erbij gezet om mensen te lokken dus er zullen wel mensen voor gaas gaan agnes
|
de mooiste schildpad is Indotestudo forstenii Celebes landschildpad of Sulawesi landschildpad 3.4.3
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: 11 November 2007, 19:18:20 » |
Ze vragen uiteindelijk een voorschot en enkele dagen erna hoor je ze nooit meer terug, hun email word verwijderd of gewijzigd, ik ken een gedupeerde....de vorige eigenaar van mijn pardalissen.
|
|
|
|
jarnohogeboom
Dipsochelys dussumieri
Duits wonen: www.immo-ridder.nl
|
|
« Antwoord #21 Gepost op: 11 November 2007, 21:49:53 » |
Jaja.....
Ook ik heb mijn dieren allemaal van marktpl......op enkele na. Je moet goed onderzoeken en gegevens verzamelen bij de verkoper, desnoods vraag je of je alles mag natrekken.....dit doe ik wel......werken ze niet mee. Helaas.
Dit is verder een oplichter......nou hoeveel zullen erin trappen?
Jarno.
|
|
|
|
Arnaud
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
Ik
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: 11 November 2007, 23:15:32 » |
Op de vraag of het mogelijk was om vijf volwassen radiata's te verkrijgen kreeg ik het volgnde antwoord.
hello, that is fine.you will have them.how soon do you want them?below are attached some pics.can i also have your address? until then,good night
De foto's zijn dezelfde als van de advertentie op marktpl. waarvan 2 van hetzelfde dier op verschillende afstanden gefotografeerd. Hij wenst mij een goedenavond dat suggereert dat hij vanaf dit deel van de wereld opereert. Zijn email adres is @yahoo.co.uk
Hij blijft maar naar mijn adres vragen.......
|
1.7.12 Testudo hermanni hercegovinensis; 1.2.0 Testudo hermanni hermanni; 1.0.1 Astrochelys radiata 'plastica'
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: 11 November 2007, 23:17:11 » |
Op de vraag of het mogelijk was om vijf volwassen radiata's te verkrijgen kreeg ik het volgnde antwoord.
hello, that is fine.you will have them.how soon do you want them?below are attached some pics.can i also have your address? until then,good night
De foto's zijn dezelfde als van de advertentie op marktpl. waarvan 2 van hetzelfde dier op verschillende afstanden gefotografeerd. Hij wenst mij een goedenavond dat suggereert dat hij vanaf dit deel van de wereld opereert. Zijn email adres is @yahoo.co.uk
Hij blijft maar naar mijn adres vragen.......
Geweldig die imbicielen blijven proberen. Ze stonden naar mijn idee vanaf vorig jaar al op Marktplaats. Radatia's kleimanni's ect ect Kreeg precies herzelfde mailtje met de mededeling dat ie ze kwam brengen aan mijn huisadres VANUIT KAMAROEN............................
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #24 Gepost op: 12 November 2007, 10:15:33 » |
tja 5 radiata's pffffff en dat email adres vanuit uk al bij de advertentie moet je gaan denken hehehehe heb je al watb gehoord van marktpl. Berg?
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #25 Gepost op: 13 November 2007, 18:59:14 » |
|
|
|
|
Arnaud
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
Ik
|
|
« Antwoord #26 Gepost op: 13 November 2007, 22:36:14 » |
tja 5 radiata's pffffff en dat email adres vanuit uk al bij de advertentie moet je gaan denken hehehehe heb je al watb gehoord van marktpl. Berg? Vandaag bericht gehad met de mededeling dat de adv. is verwijderd. AID heeft het verhaal ook opgepikt.
|
|
|
|
Agnes
|
|
« Antwoord #27 Gepost op: 13 November 2007, 22:37:47 » |
wat een gedoei zeg denk niet dat jully die man te zien kregen hij zal proberen pratend geld los te kregen maar jammer dat zij zo mensen belazeren agnes
|
de mooiste schildpad is Indotestudo forstenii Celebes landschildpad of Sulawesi landschildpad 3.4.3
|
|
|
Agnes
|
|
« Antwoord #28 Gepost op: 13 November 2007, 22:39:24 » |
tja 5 radiata's pffffff en dat email adres vanuit uk al bij de advertentie moet je gaan denken hehehehe heb je al watb gehoord van marktpl. Berg? Vandaag bericht gehad met de mededeling dat de adv. is verwijderd. AID heeft het verhaal ook opgepikt. ja maar denk niet dat het strafbaar is of wel??? agnes
|
|
|
|
Arnaud
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
Ik
|
|
« Antwoord #29 Gepost op: 13 November 2007, 22:44:50 » |
tja 5 radiata's pffffff en dat email adres vanuit uk al bij de advertentie moet je gaan denken hehehehe heb je al watb gehoord van marktpl. Berg? Vandaag bericht gehad met de mededeling dat de adv. is verwijderd. AID heeft het verhaal ook opgepikt. ja maar denk niet dat het strafbaar is of wel??? agnes Het is wel erg verdacht...dus onderzoek moet uitwijzen of dit strafbaar is (zowel de oplichterij als de vermeende handel in cites-a dieren)
|
|
|
|
|