Shadowrider
|
|
« Antwoord #45 Gepost op: 20 November 2007, 12:22:18 » |
Ehm, heb naast dat boek gegrepen he. Dus kan die pagina's niet raadplegen.
Ah dacht dat je het boekje al had Nu zal je dan nog iets in spanning houden tot je het zelf kan lezen , zal dan nog wel heeeeeeeeeeeeeel effe duren ... tot de volgende landdag of zo ... Allez waarom zolang wachten? toch niet voor de 7 Euro verschil door het online te bestellen zeker. Na 7 dagen lag het bij me in de Bus voor een totaal van 16.85 Euro. Vindt dit nu ook niet de wereld voor een boekje. maar zal anders eens een scan maken van de bewuste pagina's.
|
|
|
|
fred gaal
|
|
« Antwoord #46 Gepost op: 20 November 2007, 12:39:08 » |
An, wacht even voor dat je besteld ik ben bezig voor je wat betreft de spinschildpadden. Er is een boek van de zelfde auteur maar weet niet of het het zelfde boek is, wordt voor me uitgezocht.
|
|
|
|
ands
|
|
« Antwoord #47 Gepost op: 20 November 2007, 14:45:41 » |
Ehm, heb naast dat boek gegrepen he. Dus kan die pagina's niet raadplegen.
Ah dacht dat je het boekje al had Nu zal je dan nog iets in spanning houden tot je het zelf kan lezen , zal dan nog wel heeeeeeeeeeeeeel effe duren ... tot de volgende landdag of zo ... Allez waarom zolang wachten? toch niet voor de 7 Euro verschil door het online te bestellen zeker. Na 7 dagen lag het bij me in de Bus voor een totaal van 16.85 Euro. Vindt dit nu ook niet de wereld voor een boekje. maar zal anders eens een scan maken van de bewuste pagina's. NIet voor die 7 euro. Maar heb zoiets van alles in ene keer dan, en aangezien ik net ongeveer 100 euro aan boeken heb besteed en ik eigenlijk nog heel wat leeswerk heb ....
|
|
|
|
ands
|
|
« Antwoord #48 Gepost op: 20 November 2007, 14:47:14 » |
An, wacht even voor dat je besteld ik ben bezig voor je wat betreft de spinschildpadden. Er is een boek van de zelfde auteur maar weet niet of het het zelfde boek is, wordt voor me uitgezocht.
Kurt kan je zeggen of de auteur hetzelfde is. En mercikes he.
|
|
|
|
fred gaal
|
|
« Antwoord #49 Gepost op: 20 November 2007, 17:49:06 » |
Kurt kan je zeggen of de auteur hetzelfde is. En mercikes he. De auteur van de sterren is niet de zelfde. Wat ik bedoel is dat de auteur van het boek over de spinnen een boek heeft uitgebracht over spinnen maar ik weet niet of dat dit boek is of een andere.
|
|
|
|
ands
|
|
« Antwoord #50 Gepost op: 20 November 2007, 17:58:45 » |
Staat al twee jaar op de site van chimaira, maar hij heeft het nooit ter beschikking. Moet dit jaar zijn uitgekomen. Zijn nog meer boeken in die reeks verschenen. Bij doorzoeken site chimaira ook nog deze gevonden. (Pardalis weten jullie al).
|
|
« Laatste verandering: 20 November 2007, 18:04:45 door ands »
|
|
|
|
|
Shadowrider
|
|
« Antwoord #51 Gepost op: 20 November 2007, 20:45:03 » |
Op de site van ttpg staan deze boekjes ook afgebeeld gezien het boekje star Tortoises nummer 10 is uit een reeks wilde ik wel eens weten wat voor andere boekjes er al uit gekomen waren in deze reeks, dus heb ik ttpg aangeschreven, maar nog zonder antwoord. op de achtezijde van het boekje staat ook een afbeelding van nr 15 uit de reeks egyptian tortoises die in 2007 is verwacht ( we zijn bijna 2008 maar ja ) en comming soon common snapping turtles.
|
|
|
|
ands
|
|
« Antwoord #52 Gepost op: 20 November 2007, 20:52:59 » |
op de achtezijde van het boekje staat ook een afbeelding van nr 15 uit de reeks egyptian tortoises die in 2007 is verwacht ( we zijn bijna 2008 maar ja ) en comming soon common snapping turtles.
En dat boekje wil ik ook.
|
|
|
|
Agnes
|
|
« Antwoord #53 Gepost op: 20 November 2007, 22:29:23 » |
op de achtezijde van het boekje staat ook een afbeelding van nr 15 uit de reeks egyptian tortoises die in 2007 is verwacht ( we zijn bijna 2008 maar ja ) en comming soon common snapping turtles.
En dat boekje wil ik ook. houden het in de gaten andt bij de volgende landdag rennen wij naar de boeken standt en koop het gelijk agnes
|
de mooiste schildpad is Indotestudo forstenii Celebes landschildpad of Sulawesi landschildpad 3.4.3
|
|
|
ands
|
|
« Antwoord #54 Gepost op: 20 November 2007, 23:55:07 » |
En dat boekje wil ik ook. houden het in de gaten andt bij de volgende landdag rennen wij naar de boeken standt en koop het gelijk agnes Is goed , effe mijn lijstje van deze drie; Geochelone elegans, Pyxis en Kleinmanni
|
|
|
|
jarnohogeboom
Dipsochelys dussumieri
Duits wonen: www.immo-ridder.nl
|
|
« Antwoord #55 Gepost op: 21 November 2007, 00:18:37 » |
Kennen jullie die racefestijn van allemaal vrouwen die bij de H&M rennen om de mooiste collectie te willen hebben.......als bezetenen...hahahaaa....mooi gezicht. Ik zie jullie al gaan....
Goed...dat was even off topic.
Jarno.
|
|
|
|
fred gaal
|
|
« Antwoord #56 Gepost op: 21 November 2007, 12:45:27 » |
Kurt kan je zeggen of de auteur hetzelfde is. En mercikes he. De auteur van de sterren is niet de zelfde. Wat ik bedoel is dat de auteur van het boek over de spinnen een boek heeft uitgebracht over spinnen maar ik weet niet of dat dit boek is of een andere. Hij zegt dat het het zelfde boek is, en wil het graag opsturen, jebetaald alleen de aanschaf prijs want hij stuurt gelijk wat voor mij mee.
|
|
|
|
ands
|
|
« Antwoord #57 Gepost op: 21 November 2007, 13:20:30 » |
Kurt kan je zeggen of de auteur hetzelfde is. En mercikes he. De auteur van de sterren is niet de zelfde. Wat ik bedoel is dat de auteur van het boek over de spinnen een boek heeft uitgebracht over spinnen maar ik weet niet of dat dit boek is of een andere. Hij zegt dat het het zelfde boek is, en wil het graag opsturen, jebetaald alleen de aanschaf prijs want hij stuurt gelijk wat voor mij mee. Doen maar, vraag dan direct of het mogelijk is om nog een boek van de sterren erbij te doen, heb ik dat ook ineens. Stuur me dan maar een pm met hoe ik de kosten moet vergoeden, makkelijkste zal zijn via overschrijving. En ne dikke merci he Fred.
|
|
|
|
Agnes
|
|
« Antwoord #58 Gepost op: 21 November 2007, 14:19:04 » |
Kennen jullie die racefestijn van allemaal vrouwen die bij de H&M rennen om de mooiste collectie te willen hebben.......als bezetenen...hahahaaa....mooi gezicht. Ik zie jullie al gaan....
Goed...dat was even off topic.
Jarno.
ja had ik gezien op t.v zie het al voor mij zo rennend naar die boeken toe agnes
|
de mooiste schildpad is Indotestudo forstenii Celebes landschildpad of Sulawesi landschildpad 3.4.3
|
|
|
fred gaal
|
|
« Antwoord #59 Gepost op: 22 November 2007, 14:15:54 » |
Kurt kan je zeggen of de auteur hetzelfde is. En mercikes he. De auteur van de sterren is niet de zelfde. Wat ik bedoel is dat de auteur van het boek over de spinnen een boek heeft uitgebracht over spinnen maar ik weet niet of dat dit boek is of een andere. Hij zegt dat het het zelfde boek is, en wil het graag opsturen, jebetaald alleen de aanschaf prijs want hij stuurt gelijk wat voor mij mee. Doen maar, vraag dan direct of het mogelijk is om nog een boek van de sterren erbij te doen, heb ik dat ook ineens. Stuur me dan maar een pm met hoe ik de kosten moet vergoeden, makkelijkste zal zijn via overschrijving. En ne dikke merci he Fred. Ze zijn besteld volgens hem was de serie compleet verkrijgbaar, nu hopen dat hij gelijk heeft dan zijn ze hier waarschijnlijk midden december.
|
|
|
|
|