ands
|
|
« Antwoord #90 Gepost op: 21 November 2007, 23:10:17 » |
Ik stoor mij al een heel tijdje aan de titel van dit topic. "Verassing van mijn ouders." Kan die mensen hun mens zijn, maar geniet ervan zolang ze er wel zijn. Heb lang op mijn tong moeten bijten voor ik er iets van zei, maar denk dat het "verrassing" moet zijn.
|
|
|
|
jarnohogeboom
Dipsochelys dussumieri
Duits wonen: www.immo-ridder.nl
|
|
« Antwoord #91 Gepost op: 22 November 2007, 10:26:16 » |
Het zelfde. Neemt toe in gewicht en is alleen actief als er word gegeten. Ademhaling en oogjes zien er prima uit. Al verwacht ik nog wel dat ze nog wat krachtigere moet worden. Maar er blijft absoluut een stijgende lijn!
Camilio, Nou dat is opzich geen slecht nieuws....klinkt goed. Jarno.
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #92 Gepost op: 22 November 2007, 12:16:30 » |
Ik stoor mij al een heel tijdje aan de titel van dit topic. "Verassing van mijn ouders." Kan die mensen hun mens zijn, maar geniet ervan zolang ze er wel zijn. Heb lang op mijn tong moeten bijten voor ik er iets van zei, maar denk dat het "verrassing" moet zijn. lol Ands, ik had het niet eens gezien, maar een verassing is iets heel anders als verrassing Camillio, dat is toch goed dat de lijn nog steeds stijgt toch
|
0.0.4 Testudo Hermanni Boetgerri
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #93 Gepost op: 22 November 2007, 12:24:19 » |
Titel is aangepast
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #94 Gepost op: 22 November 2007, 17:50:24 » |
Het zelfde. Neemt toe in gewicht en is alleen actief als er word gegeten. Ademhaling en oogjes zien er prima uit. Al verwacht ik nog wel dat ze nog wat krachtigere moet worden. Maar er blijft absoluut een stijgende lijn!
Erg mooi nieuws. Kunnen echt zorgen kindjes zijn die schildpadjes.
|
|
|
|
Camilio
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
|
|
« Antwoord #95 Gepost op: 26 November 2007, 14:21:37 » |
Vandaag een hoopje mest gevonden, Ga ik morgen wegbrengen om te laten controleren. Zo'n controlle geeft dat alleen uitsluitsel van wormen? Of ook nog andere enge dingen die eventueel gevaarlijk voor een schildpad zijn?
|
Horsfieldii 2.5.1 Pardalis 2.2.0
|
|
|
jarnohogeboom
Dipsochelys dussumieri
|
|
« Antwoord #96 Gepost op: 26 November 2007, 14:43:52 » |
Camilio,
Wormen, flagellaten, parasieten en schimmels kunnen via mest worden onderzocht. Verder dien je mest zo vers mogelijk....diezelfde dag nog naar de DA te brengen.... De volgende dag en zelfs al na een paar uren beinvloed dat de waarde van meststaal.
Jarno.
|
|
|
|
Camilio
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
|
|
« Antwoord #97 Gepost op: 26 November 2007, 23:03:31 » |
Was ik al bang voor. Maar kon vandaag helaas niet heen gaan. Maar ik breng het morgen zo snel mogelijk!
|
|
|
|
jarnohogeboom
Dipsochelys dussumieri
|
|
« Antwoord #98 Gepost op: 26 November 2007, 23:57:57 » |
Was ik al bang voor. Maar kon vandaag helaas niet heen gaan. Maar ik breng het morgen zo snel mogelijk!
Je kan proberen morgen de pardalis in een warm bad te zetten en hopelijk dat de darmen zich legen......of anders andere keer proberen......he is anders zonde van je geld en tijd. Jarno.
|
|
|
|
Camilio
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
|
|
« Antwoord #99 Gepost op: 28 November 2007, 17:42:59 » |
Toen ik wou weg brengen later er al een nieuwe keutel in het hok. Heb deze dus weggebracht. Ik ben deze week veel thuis ivm proefwerkweek. Dus zit veel op m'n kamer te leren. En tot m'n verbazing loopt het diertje konstant door het hok heen. Tegen een uur of 12 komt het uit een laag hooi en gaat dan eten. Vervolgens ff zonnen en struimelt dan door het hele hok heen enz. enz. Lijkt me een goed teken.
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #100 Gepost op: 28 November 2007, 17:54:33 » |
Mooi zo
|
|
|
|
Barbara
Gast
|
|
« Antwoord #101 Gepost op: 28 November 2007, 18:54:05 » |
Helemaal te gek Camilio,nu gaat het echt de goeie kant op denk ik Groetjes Barbara
|
|
|
|
D-magic
|
|
« Antwoord #102 Gepost op: 28 November 2007, 19:58:04 » |
dat klinkt idd goed Camillio
|
0.0.4 Testudo Hermanni Boetgerri
|
|
|
jarnohogeboom
Dipsochelys dussumieri
|
|
« Antwoord #103 Gepost op: 28 November 2007, 23:46:05 » |
Camillio,
Dat is erg goed om te horen......het intensieve werk heeft zijn vruchten afgeworpen.
Jarno.
|
|
|
|
Camilio
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
|
|
« Antwoord #104 Gepost op: 8 December 2007, 16:53:26 » |
Heb uitslag van mest onderzoek. Er zijn 3 dingen gevonden: Ancylostoma (Mijnworm) Ik moest zelf beslissen of we daarvoor gingen behandelen. Hij zei dat niet noodzakelijk was. Amboebenzyten (Entamoeba coli) Die wou hij wel graag behandelen met menazol. En er is nog een schimmel gevonden genaam Candida Glabarata. Was ook geen super must. Graag jullie reactie?
|
|
|
|
|