Ik heb al een aantal weken niet meer gekeken op deze site.
Maar mij viel natuurlijk meteen dit artikel op, omdat ik 1 van die 3 mensen ben bij wie een tweeling geboren is, diegene woonachtig in Landgraaf, en waarvan door iemand van jullie werd beweert dat ze de publiciteit op zouden zoeken.
Ik werd er door mijn collega's op geattendeerd dat dit wel een erg leuk artikel voor in de krant zou zijn. Zelf was ik er niet op gekomen en ik had dan ook zo iets van: Moet dit nu?
Maar nadat ik de krant er op geattendeerd had, waren die meer als enthousiast en zijn dan ook veel vuldig komen kijken.
Daags erna werd ik zelfs door het TV programma Hart van Nederland gebeld, die wilden komen filmen!! Maar omdat er toen inmiddels 1tje was overleden hebben ze het over laten gaan. Dus mensen, reageer niet te snel.
Ook het feit dat Bert Wetzels een broodfokker zou zijn wil ik tegenspreken. Ik ken hem persoonlijk vrij goed en weet dat hij deze hobby met zeer veel liefde uitoefent. Hij hoeft dit zeker niet voor het geld te doen. Ik heb er 10 jaar geleden mijn eerste Grieken gekocht en toen werd mij inderdaad geadviseerd om kattebrokken te voeren, maar daar is hij al heel snel van teruggekomen en dit wordt dus sinds die tijd ook achterwege gelaten.
Groetjes,
Carry Coppes
Landgraaf
Klopt Carry!!
Ik heb ooit melding gemaakt bij hart van nederland over invoer van illegale landschildpadden die op marktpl. worden aangeboden. Had alles naar hun gemaild. Ze wilde graag dat ik dit verwoorde in een intervieuw.......
IK dacht zelf dat ze zelf een documentaire zouden kunnen maken, maar nee....er moest een intervieuw bij. Dit heb ik afgezworen.
Geef je een vinger, dan pakke ze je hele hand. Logisch dat is hun vak. Maar inderdaad even oppassen.
Jarno