Toen ik vandaag en gisteren langs het terrarium liep was het erg dat het leeg was. Normaal besteedde ik veel tijd aan het bekijken van lala. Lekker observeren. En er was niets te observeren in een leeg terrarium. Dus in die zin ben ik heel blij dat ik weer kan doen wat ik leuk vind.
Maar dat betekent niet dat ik lala vergeten ben of niet meer verdrietig ben om haar. Zelfs nu heb ik het toch moeilijk als ik langs het stukje in de tuin loop waar wij ze hebben begraven. En had het natuurlijk veel leuker gevonden als ze er nog gewoon was.
maar het is inderdaad weer fijn dat het terrarium weer leeft zo met 2 mooie schildpadjes
Brigitte,
bij mij precies hetzelfde, de grootste eet ook het meest en is ook meteen als eerste bij het eten, de ander eet wat minder maar komt af en toe ook s een hap nemen :d
weet niet of je het hebt, maar een sepia zou ik er ook in leggen. die van mij eten er regelmatig van
ik strooi altijd sepia over het eten. en ik dacht bij deze schildpadjes ik leg er ook eens een stuk bij (had gelezen dat sommige schildpadjes er zo in bijten) En dat deed deze ook, zo fanatiek dat deze van de steen geschoven is.