wat een geweldige fotoreportage. Dit lijkt mij ook geweldig. Er gaat niets boven een dier te zien dat in de vrije natuur leeft. En je vertelt dat je er ook mee hebt gezwommen? Hoe reageren de dieren dan? Ontwijken ze de mens of juist niet?
Het hangt er vanaf waar je ze tegen komt, bij laganas zijn ze gewent en blijven ze doorgaan met eten, rusten enz enz deze blijven er ook overwinteren, op de andere delen zijn ze vrij schuw deze zwemen in de herfst naar de afrikaanse kust.
hoi fred,zo aan je foto,s te zien heb je een prachtige tijd en ervaring gehad tijdens je verblijf in griekenland,heb je misschien ook nog landschildpadden gezien?
Helaas geen landschildpadden met die temperaturen wil ik wel zoeken maar alleen als ik weet waar en aangezien de meeste grieken niet eens weten dat ze er zijn is het onbegonnen werk.
Op corfu ( een paar honderd km noordelijker) heb ik vorig jaar 1 gevonden maar helaas nadat hij was plat gereden
fred mooie foto's
is dat een zaagrug die daar zwemt bij de foto na de modder??
Nee dat is geen zaagrug ( ik weet niet welke soort het wel is, maar denk wel europees) op de volgende is helaas een roodwang waarvan ik er 2 heb gevonden.
De volgende foto wilde gisteren niet lukken dus bij deze.
Verder zagen we natuurlijk nog vele gekko's, lacerta's en een een slang van de natrix familie helaas wou de laatste niet op de foto.