Hallo Jan-willem,
Je binnenverblijf ziet er echter goed uit.......
Hoop dat de griek zich snel thuisvoelt...
Dieren combineren met dezelfde huisvestingsnormen word weleens vaker gedaan inderdaad. Het is heel belangrijk dat ieder genoeg ruimte en schuilmogelijkheden heeft.
IK weet niet hoe het met hygienisch oogpunt is.
Veel plezier met je griek.
Jarno.
Hoi Jarno,
ik ben blij dat de reacties over het verblijf positief zijn. Ik ben ook blij dat de daadwerkelijke grote van mijn schilpad kleiner is dan de vorige eigenaar doorgegeven heeft. Nu kan ik in de komende tijd rustig aan een grotere bak bouwen. Wat betreft de hygiene maak ik me geen zorgen. Uitwerpselen van de agaan worden net als die van de pad keihard en blijven reukloos. Ik kan ze dus gewoon dagelijks verwijderen.
Ik heb nog een algemene vraag over bodem bedekking. Ik heb nu bark liggen. Maar ik ben er niet blij mee.
Eigenlijk ben ik naar een geschikt produkt op zoek wat lichter van kleur is maar wel dezelfde eigenschappen heeft. je haalt de uitwerpselen er ook makkelijk tussenuit op die manier.
Wat zijn mijn mogelijkheden?
Waarom eigenlijk geen calsi zand? In de natuurlijke omgeving ligt er ook zand. Voeding ligt op een plateau
dus er komt nagoenoed niets in de maag lijkt mij. Of ben ik nu echt aan het raaskallen?
Nog een mogelijkheid: gemalen maiskolfen. Zijn hier ervaringen mee. Absobeert goed hoor ik!!
Groet,
Jan Willem