zo en we waren wat later terug dan gepland, eenmaal daar aan gekomen hebben we een half ur bij de schildpadden gekeken en daarna hebben we thee gedronken en kwarktaart gekregen.
we hadden ons voorgenomen om niet zo lang te blijven omdat het de vorige keer ook al 1,5 uur duurde met de gesprekken en al. achteraf heeft het vandaag toch nog langer geduurd
we hebben vandaag zo'n 2 uur bij Carry Coppes gezeten en gesprekken gehad over van alles en nog wat maar voornamelijk de schildpadden toch.
de grieken, de marginata's en de pardallisen waren leuk en mooi om te zien maar het hoogte punt was toch Barney de Sulcata, jeetje mina wat is dat een gigantisch beest en hij groeit nog verder, hij weegt nu ongeveer 40kg. Hij is zo eigenwijs als ik weet niet wat. zaten we op de stoelen moest hij er zonodig weer onderdoor
een beest om verliefd op te worden
Helaas ben ik mn fotocamera vergeten mee te nemen :s
Mirjam,
ik was van plan om ze te vervoeren in een bakje met keukenrol, maar Carry raadde ons aan om ook hier cocos in te doen en die hebben wij van haar gekregen.
hier eerst nog ff de nieuwe statistieken en foto's van 1 en 2:
1 25gram 4.9cm
2 19gram 4.3 cm
ze zijn dus allebei gegroeid voor zover ik kan zien.
hierboven 1 in de etensbak
hierboven 2 onder en 1 boven
hierboven is 2 ( die graaft zich eigen altijd helemaal in, 1 niet )
Hierboven, dit is 2, als ik het schuifraam open zet komt hij daar altijd gelijk op af en probeert hij er uit te komen, 1 gaat gewoon door met eten als het raampje open staat.
hierboven, 1 is links 2 is rechts, zo zien jullie een beetje het verschil
hier de statistieken van de nieuwkomers:
3 18gram 4.6cm
4 12gram 3.8cm
ze zijn beiden eind mei / begin juni geboren.
hierboven 1 van de nieuwkomers zijn/haar naam is 3 hahahah
hierboven de andere nieuwkomer en zijn/haar naam is 4
hierboven ff een foto van de tijdelijk bak totdat ik weet dat de mest goed is, deze ga ik deze week wegbrengen naar een DA.
zo wat vinden jullie ervan?