Martijn,
Ja is echt zwaar klote !!1
Mja hij blijft nu een nachtje in Utrecht en morgenochtend gaan ze rontgen foto's maken om te kijken of het voor de rest allemaal goed is en dan zullen ze het lijmen als het allemaal in orde is. Hij heeft wel al antibiotica gekregen en hij zou nog wat pijnstilling krijgen. De "pols" was gelukkig goed dat hij bij de dierenarts was dus hij heeft niet zoveel bloed verloren.
Het gaatje wat je ziet in het midden is best diep, je zag zijn ademhaling daardoor heen.
Ik denk dat de wond redelijk vers was want na 20 minuten ofzo stopte het bloeden.
Het dier was voor de rest in orde op het eerste oog. Hij heeft zelfs nog wat gegeten, was levendig, keek goed uit zijn oogjes en hij had nog genoeg kracht.
Ik zelf heb helemaal niks met de wond gedaan, wist ook niet zo goed wat ik er mee aan moest. Dat hij eenmaal gevonden was hebben we direct de dierenarts gebeld waar ik normaal heen ga en die verwijsde me door naar Utrecht en uiteraard die gelijk gebeld.
Ik hoop maar dat hij het red
Femke,
Bij nader inzien denk ik dat het een kliko (GFT bak) geweest kan zijn wat op hem terecht is gekomen. Gezien de "verse"wond en het feit dat hij achter een kliko gevonden is. De mensen die hem gevonden hebben waren bezig om alles in de tuin weg te halen want die werd vanavond uitgegraven. Dus gelukkig dat zij hem vonden want anders was hij waarschijnlijk mee gegaan in de graaf machine
Ik ben echt heel blij dat hij weer gevonden is maar uiteraard is het gewoon, zacht uitgedrukt, K*t dat hij gewond is
Nu morgen even afwachten wat de dierenarts zegt ervan