Femke mag dan wel alles zorgvuldig lezen, maar heeft wat mij betreft nog steeds een oordeel want de schrijver reageert meteen met wat hij/zij al heeft in huis. Zoals ik al schreef is er een aanname terwijl er prima voor het beestje wordt gezorgd...lees ook de reactie dat de dierenarts het prima vond. Ik ben eerder benieuwd naar Femke en haar schildpadden. Femke: foto's please?
Foto's vind je in mijn eigen topic terug (om de photobucket foto's te zien moet je wel de fix uitvoeren die eerder werd beschreven). Ik deel graag mijn ervaringen en heb hier ook zelf al veel vragen gesteld.
Ik wil uiteraard alleen maar helpen. Zoals ik al eerder zei: het is duidelijk dat Anneke het zo goed mogelijk wil doen en dan lijkt het me net beter om te weten als je goedbedoeld iets doet dat net niet de bedoeling is. Het is jammer dat dit forum niet meer zo actief is als vroeger, want in dat geval was ik zeker niet de enige geweest die deze tip even gaf (er zijn zelfs zeer veel topics waarin hetzelfde wordt meegegeven).
Jammer dat ik hier wordt aangevallen en dat dit dan naar mijn schildpadden en verzorging wordt omgedraaid...