SCHILDPADDENFORUM.NET Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
                                         
  172831 aantal berichten in 14134 topics door 3388 geregistreerde leden Nieuwste lid: tjvkooten
** STARTPAGINA FORUM HELP ZOEK WEBSITE FOTOALBUM KALENDER INLOGGEN REGISTREREN 

0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Help: Smiley's, icoontjes, lettervariaties en foto's plaatsen werkt niet!  (gelezen 9843 keer)
Norma
Dipsochelys dussumieri
*****
Offline

Netherlands Netherlands

Berichten: 1406

"Don't be a hare, it's cool to be a tortoise!"


« Gepost op: 29 Januari 2017, 17:26:36 »

Beste Forumbeheerders,

Een poosje niet erg actief geweest hier, en .... nu is mijn 'pasfotootje' verdwenen!

Bovendien kan ik alle smiley's en icoontjes, lettergroottes en -kleuren niet meer gebruiken!
Foto's plaatsen werkt ook niet meer...

Kan dat hersteld worden? Het maakt het forum wel vrolijker!

Hartelijke groet,
Norma.



Gelogd

Houder van land- en waterschildpadden.
Redactielid Ned/Belgische Schildpadden Vereniging (NBSV) - Trionyx
Norma
Dipsochelys dussumieri
*****
Offline

Netherlands Netherlands

Berichten: 1406

"Don't be a hare, it's cool to be a tortoise!"


« Antwoord #1 Gepost op: 1 Februari 2017, 17:15:08 »


Beste Forumbeheerders,

Nog geen reactie ontvangen op mijn onderstaande vraag(1-02-2017).
Ik hoor graag van jullie!

Hartelijke groet,
Norma.
Gelogd

Houder van land- en waterschildpadden.
Redactielid Ned/Belgische Schildpadden Vereniging (NBSV) - Trionyx
Enterprise083
Chelonoidis carbonaria
**
Offline

Netherlands Netherlands

Berichten: 163


« Antwoord #2 Gepost op: 2 Februari 2017, 10:40:16 »

Beheerders zijn in winterslaap LOL
Gelogd

Testudo Hermanni Hermanni Corsica
Norma
Dipsochelys dussumieri
*****
Offline

Netherlands Netherlands

Berichten: 1406

"Don't be a hare, it's cool to be a tortoise!"


« Antwoord #3 Gepost op: 3 Februari 2017, 17:25:05 »

Beheerders zijn in winterslaap LOL

Mmmmm... je zou het bijna gaan geloven.....haha!
Gelogd

Houder van land- en waterschildpadden.
Redactielid Ned/Belgische Schildpadden Vereniging (NBSV) - Trionyx
kurtlippens
Forumbeheerder
*****
Offline

Belgium Belgium

Berichten: 21709


King of Afrika: Centrochelys sulcata


WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 4 Februari 2017, 21:51:36 »

Beste Forumbeheerders,

Een poosje niet erg actief geweest hier, en .... nu is mijn 'pasfotootje' verdwenen!

Bovendien kan ik alle smiley's en icoontjes, lettergroottes en -kleuren niet meer gebruiken!
Foto's plaatsen werkt ook niet meer...

Kan dat hersteld worden? Het maakt het forum wel vrolijker!

Hartelijke groet,
Norma.




vrede De instellingen wbt smiley's en icoontjes, lettergroottes en -kleuren, foto's plaatsen zijn herstelt, dit zou nu opnieuw moeten lukken  vrede
« Laatste verandering: 4 Februari 2017, 22:03:20 door kurtlippens » Gelogd

Observatie is de beste leermeester ! www.schildpadden.net
kurtlippens
Forumbeheerder
*****
Offline

Belgium Belgium

Berichten: 21709


King of Afrika: Centrochelys sulcata


WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 4 Februari 2017, 21:55:59 »

Beheerders zijn in winterslaap LOL

Het forum heeft net als andere fora veel te lijden onder concurrentie met social media, door het tekort aan actieve leden hierdoor kan je het bestaansrecht in vraag beginnen stellen. Enkel voor de waardevolle bestaande info hou ik het forum nog online, er is nog betaald voor 1 jaar, tegen die tijd zie ik nog wel...
« Laatste verandering: 4 Februari 2017, 22:16:42 door kurtlippens » Gelogd

Observatie is de beste leermeester ! www.schildpadden.net
kurtlippens
Forumbeheerder
*****
Offline

Belgium Belgium

Berichten: 21709


King of Afrika: Centrochelys sulcata


WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 4 Februari 2017, 22:18:34 »

In de huidige moderne tijd merken wij dat er op facebook diverse groepen zijn omtrent onderwerpen uit de reptielen en schildpadden-hobby. Enkele jaren geleden hebben mensen daar dan ook steeds vaker de overstap naar gemaakt.

Eigen ervaring leert dat de berichten op dit type media erg vluchtig zijn. Vandaag staat er een onderwerp, morgen is deze, met de bijbehorende informatie weer verloren. Tevens zijn de onderwerpen niet te vinden/traceren voor beginners of mensen die gelijknamige vragen hebben. Zowel niet door facebook zelf, als ook via google niet.
Een forum, dat gericht is op deze hobby, is daarom veel geschikter voor dit type informatievoorziening dan social media. Topics en informatie blijven bewaard, de informatie is vindbaar via google, mensen kunnen goed informatie delen en zo ervoor zorgen dat diverse mensen de hobby naar een hoger niveau kunnen tillen.

Kijkend naar een aantal jaren geleden, voordat de overstap naar social media werd gemaakt, was het aantal actieve leden, de kwaliteit van de informatie, het snelgroeien van beginnende hobbyisten velen mate hoger dan in de huidige social media situatie.
Gelogd

Observatie is de beste leermeester ! www.schildpadden.net
Enterprise083
Chelonoidis carbonaria
**
Offline

Netherlands Netherlands

Berichten: 163


« Antwoord #7 Gepost op: 5 Februari 2017, 13:41:12 »

In de huidige moderne tijd merken wij dat er op facebook diverse groepen zijn omtrent onderwerpen uit de reptielen en schildpadden-hobby. Enkele jaren geleden hebben mensen daar dan ook steeds vaker de overstap naar gemaakt.

Eigen ervaring leert dat de berichten op dit type media erg vluchtig zijn. Vandaag staat er een onderwerp, morgen is deze, met de bijbehorende informatie weer verloren. Tevens zijn de onderwerpen niet te vinden/traceren voor beginners of mensen die gelijknamige vragen hebben. Zowel niet door facebook zelf, als ook via google niet.
Een forum, dat gericht is op deze hobby, is daarom veel geschikter voor dit type informatievoorziening dan social media. Topics en informatie blijven bewaard, de informatie is vindbaar via google, mensen kunnen goed informatie delen en zo ervoor zorgen dat diverse mensen de hobby naar een hoger niveau kunnen tillen.

Kijkend naar een aantal jaren geleden, voordat de overstap naar social media werd gemaakt, was het aantal actieve leden, de kwaliteit van de informatie, het snelgroeien van beginnende hobbyisten velen mate hoger dan in de huidige social media situatie.

Hallo Kurt,

Ik ben ook actief op facebook maar ik moet zeggen dat de informatie op het forum veel toegankelijker is dan FB. Wat me ook opvalt is dat het niveau op het forum wat  meer is dan 'ow wat een leuke schildpad'. Hiermee wil ik niet zeggen dat de informatie op FB niet goed is hoor. Ik waardeer het forum in iedergeval!
Gelogd

Testudo Hermanni Hermanni Corsica
Norma
Dipsochelys dussumieri
*****
Offline

Netherlands Netherlands

Berichten: 1406

"Don't be a hare, it's cool to be a tortoise!"


« Antwoord #8 Gepost op: 5 Februari 2017, 16:13:40 »

 cool zeg
Beste Kurt,

Hartelijk dank voor het herstellen van de extra functies!

Zoals ik al schreef in een pb zou het wegvallen van dit forum erg jammer zijn vanwege de enorme hoeveelheid goede informatie die hier te vinden is en de goede onderlinge contacten. Ik hoop van harte dat je dit forum in stand wil houden.

Ik heb kennis gemaakt met Facebook daar gebeurt veel, maar het heeft beslist niet de mogelijkheden van dit forum.
Berichten en informatie zijn op Facebook niet terug te zoeken. Met als gevolg veel dezelfde vragen en antwoorden en korte contacten.

Hopelijk vinden velen die uitgebreide informatie zoeken weer de weg terug naar dit prima forum, net als ik!
Ik zal mij daar zeker voor inzetten.
Keep up the good work!

Hartelijke groet,
Norma.
  cool zeg
Gelogd

Houder van land- en waterschildpadden.
Redactielid Ned/Belgische Schildpadden Vereniging (NBSV) - Trionyx
Enterprise083
Chelonoidis carbonaria
**
Offline

Netherlands Netherlands

Berichten: 163


« Antwoord #9 Gepost op: 5 Februari 2017, 16:27:49 »

In de huidige moderne tijd merken wij dat er op facebook diverse groepen zijn omtrent onderwerpen uit de reptielen en schildpadden-hobby. Enkele jaren geleden hebben mensen daar dan ook steeds vaker de overstap naar gemaakt.

Eigen ervaring leert dat de berichten op dit type media erg vluchtig zijn. Vandaag staat er een onderwerp, morgen is deze, met de bijbehorende informatie weer verloren. Tevens zijn de onderwerpen niet te vinden/traceren voor beginners of mensen die gelijknamige vragen hebben. Zowel niet door facebook zelf, als ook via google niet.
Een forum, dat gericht is op deze hobby, is daarom veel geschikter voor dit type informatievoorziening dan social media. Topics en informatie blijven bewaard, de informatie is vindbaar via google, mensen kunnen goed informatie delen en zo ervoor zorgen dat diverse mensen de hobby naar een hoger niveau kunnen tillen.

Kijkend naar een aantal jaren geleden, voordat de overstap naar social media werd gemaakt, was het aantal actieve leden, de kwaliteit van de informatie, het snelgroeien van beginnende hobbyisten velen mate hoger dan in de huidige social media situatie.

Hallo Kurt,

Ik ben ook actief op facebook maar ik moet zeggen dat de informatie op het forum veel toegankelijker is dan FB. Wat me ook opvalt is dat het niveau op het forum wat  meer is dan 'ow wat een leuke schildpad'. Hiermee wil ik niet zeggen dat de informatie op FB niet goed is hoor. Ik waardeer het forum in iedergeval!

haha ik zie dat ik een fout gemaakt heb. Het moet zijn 'Wat me ook opvalt is dat het niveau op FB wat  meer is dan 'ow wat een leuke schildpad''.
Met andere woorden het forum is voor mij een betere manier voor informatie.
Gelogd

Testudo Hermanni Hermanni Corsica
kurtlippens
Forumbeheerder
*****
Offline

Belgium Belgium

Berichten: 21709


King of Afrika: Centrochelys sulcata


WWW
« Antwoord #10 Gepost op: 5 Februari 2017, 16:40:52 »

cool zeg
Beste Kurt,

Hartelijk dank voor het herstellen van de extra functies!

Zoals ik al schreef in een pb zou het wegvallen van dit forum erg jammer zijn vanwege de enorme hoeveelheid goede informatie die hier te vinden is en de goede onderlinge contacten. Ik hoop van harte dat je dit forum in stand wil houden.
Op een bepaald moment zou ik een kosten-batenanalyse moeten maken, in tegenstelling tot FB is een forum geen gratis medium...maar...de statistieken leren me dat het aantal pageviews hier groter is dan in de beste jaren. Wat dus doet vermoeden dat het forum nog voldoende vaak geraadpleegd word. Ook het aantal uitgeprinte stukken is nog steeds in stijgende lijn. Alleen...het lijkt wel alsof mensen het typen wat verleerd zijn. Frustrerend ook dat veel vragen via PB gesteld worden terwijl degene niet actief zijn op het openbare gedeelte, het lijkt wel alsof men niet meer wil delen. De kans is zeer klein dat ik het forum de komende jaren opgeef, de doelgroep waarvoor het forum is opgericht (in de eerste plaats de schildpadden dus) heeft er alle belang bij dat de info voorhanden blijft. Bovendien denk ik dat FB wat betreft de hobby wat op zijn retour is...wie weet dus breken er nog betere tijden aan.


Citaat
Ik zal mij daar zeker voor inzetten.
Ik waardeer je inbreng hier Norma, dat mag ook wel eens gezegd worden  knipoog
Gelogd

Observatie is de beste leermeester ! www.schildpadden.net
Norma
Dipsochelys dussumieri
*****
Offline

Netherlands Netherlands

Berichten: 1406

"Don't be a hare, it's cool to be a tortoise!"


« Antwoord #11 Gepost op: 5 Februari 2017, 21:13:55 »

Beste Kurt,

Fijn te horen dat het forum nog steeds veel bezoekers (pageviews) trekt!
En dat je het wil voortzetten.

Dank voor je waardering, is wederzijds trouwens. hoed af
(Hoera het hoedje doet het weer).

Hartelijke groet, Norma.
Gelogd

Houder van land- en waterschildpadden.
Redactielid Ned/Belgische Schildpadden Vereniging (NBSV) - Trionyx
Pagina's: [1] Omhoog Print
 
« vorige volgende »
Ga naar:  
Recent
[14 Oktober 2023, 17:31:00]

[ 2 Juli 2023, 13:50:40]

door Tom O.
[17 Juni 2023, 17:17:05]

[ 5 April 2023, 10:13:02]

door Wally
[16 Maart 2023, 09:45:27]

door Tom O.
[25 Januari 2023, 10:56:36]

door Dick
[11 Januari 2023, 17:21:48]

door TORO
[ 8 Januari 2023, 19:20:45]

door wim 2
[26 December 2022, 09:47:49]

door Marnix
[ 8 Oktober 2022, 13:24:50]

door andy_05
[26 Juli 2022, 15:11:36]

[15 Mei 2022, 14:37:23]

door Rikke
[21 April 2022, 19:43:36]

door Rikke
[29 Maart 2022, 21:10:06]

door andy_05
[27 Maart 2022, 09:31:08]

[ 5 Maart 2022, 19:05:31]

door TORO
[20 Februari 2022, 22:35:07]

door andy_05
[20 December 2021, 18:37:20]

door Rikke
[17 December 2021, 20:16:46]

door nielo
[ 4 November 2021, 21:38:45]

door Rikke
[ 6 Juli 2021, 11:10:44]

[ 1 Juli 2021, 16:49:53]

door Phil
[29 Juni 2021, 16:49:35]

door Dick
[27 Februari 2021, 19:46:28]

door Niels30
[24 Februari 2021, 11:39:52]

[22 Februari 2021, 17:16:02]

door nielo
[13 November 2020, 18:47:56]

door Lisa
[21 Augustus 2020, 19:19:58]

door Liene
[ 2 Augustus 2020, 17:00:34]

door Rikke
[27 Juli 2020, 13:48:55]

door eniya
[ 3 Juli 2020, 21:41:09]

[24 Mei 2020, 19:55:50]

[ 6 Mei 2020, 08:53:27]

door Rikke
[26 April 2020, 15:37:12]

door Rikke
[13 April 2020, 13:35:34]

door Liene
[ 8 April 2020, 17:02:25]

door Rikke
[30 Maart 2020, 11:10:26]

door Caline
[27 Maart 2020, 17:40:09]

door Rikke
[27 Maart 2020, 12:15:10]
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
29 Maart 2024, 00:19:17

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
geregistreerde leden
Totaal aantal leden: 3388
Laatste: tjvkooten
Statistieken
Totaal aantal berichten: 172831
Totaal aantal topics: 14134
Vandaag Online: 384
Ooit Online: 3488
(28 December 2022, 15:34:03)
Gebruikers Online
Gebruikers: 0
Gasten: 382
Totaal: 382
Artikelen

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Black22 / TinyPortal v0.9.8 © Bloc
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Pagina opgebouwd in 0.148 seconden met 25 queries.