Ik heb een aquariumbak te koop: 120x40diepx55hoog
Lekvrij, zonder kap of verlichting...
Bij interesse svp een pb zenden.
Sorry maar dat vind ik echt veel te klein voor wat ik wil.
Zo'n watertank van 1000l is op zich wel te doen als binnenvijver, maar daar een raam in lijmen lijkt me toch wel moeilijk. Eerst moet je al een silicone kit vinden die hier goed aan hecht en die kunsttof is redelijk flexibel, daar deftig een waterdichte verbinding met maken... mmm ik vind dat riskant. Ik zou eerder dan voor zo'n voorgevormde plastic vijver gaan. Uiteindelijk vind ik een deftige aquarium nog steeds het beste. Misschien wat duurder als deze groter wordt, maar dan kun je mooi langs alle kanten je beestjes zien.
gr
Ik had op YouTube meerderen mensen gezien die zo iets hadden gedaan alleen dan met vissen, dus vandaar dat ik op het idee kwam.
ik heb inderdaad ook al aan een aquarium gedacht allen van deze groten word het echt erg duur, daar bij vind ik het een beetje eng het lijk zo makkelijk kapot te kunnen
Je hebt ook qauraintainebakken 80x 120 d8 ik en groter.
Ja daar had ik ook al aan gedacht, ik weet dat je ze ook met raam heb.
Alleen ik vind die blauwe kleur zo verschrikkelijk lelijk
Ik kan altijd het gewoon uit proberen zo'n water tank kost haast niks, en hem dan een tijd in de tuin laten staan zonder beestjes en met water om te kijken of hij niet lekt.
Ga er nog even veder over denken.
Maar stel het gaat door en ik neem een bak van die grote, welke soort schildpadden raden jullie dan aan?
Moet heel eerlijk bekennen dat ik door de schilde de pad niet meer zie
Ik heb nog nooit eerder schildpadden gehad, vriendlief wel.
Ze moeten op kamertemperatuur kunnen ( 20grade ) en ik zou er graag 2 of 3 hebben.
Als ze raren voer eisen hebben is dat geen probleem, ben niet vies van dingen en voer mijn honden al 10 jaar barf dus vind het geen probleem om veel moeiten te doen voor het voeren.