Hoi iedereen,
Sommigen zullen mij misschien nog wel kennen, maar toch stel ik mij even opnieuw voor aangezien ik een flinke tijd weg ben geweest van het forum.
Ik ben Cindy, 29 jaar en trotse moeder van twee prachtige kindjes. Voor degenen die mij kennen; het zijn een paar moeilijke jaren geweest, ik ben gescheiden (wat voor mij erg onverwachts kwam), ik moest daardoor ook verhuizen en op een gegeven moment heb ik de moeilijke beslissing genomen om al mijn waterschildpadden te herplaatsen. Ik moet eerlijk zeggen, ik schaam mij daar best voor, ik zei altijd dat mijn schildpadden nooit weg gingen en ik dacht ook oprecht dat mijn huwelijk definitief was... het was een donkere periode, ik zat helaas in een depressie en ik kan me niet eens herinneren waar elk dier naartoe is gegaan. Ik vond het zo verdrietig om ze weg te doen dat ik het simpelweg probeerde te vergeten. Nu, een paar jaar later gaat het gelukkig een stuk beter! Ik heb mijn eigen (huur)huisje, mijn kids en mijn dieren, waaronder Nacho, mijn horsfieldii die ik gelukkig wel kon houden. Sinds enkele maanden ben ik ook in het bezit van een jong koppel Testudo kleinmanni. Prachtige dieren! Ik ben mijn hobby dus weer aan het oppakken, maar dit keer houd ik het wel zodanig klein zodat als er weer iets onverwachts gebeurt ik mijn dieren niet hoef weg te doen vanwege ruimtegebrek, financi?le redenen of wat dan ook.
Nou, het voelt wel een beetje ongemakkelijk om zo met de billen bloot te gaan
en zoals gezegd schaam ik me diep. Ik had mijn dieren nooit weg willen doen...
En nu ga ik eens even rondkijken want volgens mij is er best wat veranderd
Groetjes Cindy