snipeer
Geochelone elegans
Netherlands
|
|
« Gepost op: 1 Juni 2015, 06:59:23 » |
Hoi
Ik wil binnekort gaan kijken voor een 2dehands eheim 2226, heeft iemand tips waar ik op moet letten ?
|
|
|
|
Freakyturtle
Centrochelys sulcata
Belgium
Freaky Turtle
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: 1 Juni 2015, 07:14:56 » |
Hoi
Ik wil binnekort gaan kijken voor een 2dehands eheim 2226, heeft iemand tips waar ik op moet letten ?
Als ik eerlijk mijn mening mag zeggen dan zou ik nooit een 2de hands kopen
|
0.0.2. Centrochelys Sulcata 1.11.1. Trachemys Scripta Troosti 0.4.1. Trachemys Scripta Scripta
|
|
|
Freakyturtle
Centrochelys sulcata
Belgium
Freaky Turtle
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: 1 Juni 2015, 07:19:17 » |
Ik kan je wel een nieuwe aanraden De superfish aqua-pro lijn is super materiaal ik heb zelf een aantal aqua-pro's 600 en daar ben ik zeker te vrede over beter als de eheim en de JBL die ik er voor gebruikte
|
0.0.2. Centrochelys Sulcata 1.11.1. Trachemys Scripta Troosti 0.4.1. Trachemys Scripta Scripta
|
|
|
nielo
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: 1 Juni 2015, 07:49:32 » |
Waarom zijn 2ehandse slecht? Kijken of alles heel is. Adaptor goed is en de motor,kap met motor kan je testen met een bak water,onderkant ff in wate rhouden en dan zie je of hij goed pompt.
|
0.2.0 Trachemys Scripta Troostii 1.4.0 Trachemys Scripta Elegans 1.3.0 Pelusios Castaneus
|
|
|
Freakyturtle
Centrochelys sulcata
Belgium
Freaky Turtle
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 1 Juni 2015, 08:03:21 » |
Waarom zijn 2ehandse slecht? Kijken of alles heel is. Adaptor goed is en de motor,kap met motor kan je testen met een bak water,onderkant ff in wate rhouden en dan zie je of hij goed pompt.
Ik zeg niet dat ze slecht zijn! Absoluut niet maar je weet nooit wat je koopt en garantie heb je ook niet... puntje bij paaltje loopt het ding stuk dan is je pomp weg je centen weg en nog meer centen om het te repareren of te vervangen. Met de nieuwe heb je garantie
|
|
|
|
turtlelinna
Centrochelys sulcata
Netherlands
Big mama
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: 1 Juni 2015, 08:52:45 » |
Ik zeg niet dat ze slecht zijn! Absoluut niet maar je weet nooit wat je koopt en garantie heb je ook niet... puntje bij paaltje loopt het ding stuk dan is je pomp weg je centen weg en nog meer centen om het te repareren of te vervangen. Met de nieuwe heb je garantie Ik heb al mijn Eheim filters via MP en geen enkel probleem. Voordeel van Eheim is dat bijna ieder onderdeel los te bestellen en te repareren is.
|
***** Groetjes Bianca *****
[1-3-0 Sternotherus odoratus] [1-2-0 Kinosternon baurii] [1-1-0 Geoemdya spengleri] _________________________
0-1-0 F1 labradoodle Khyra!
|
|
|
Razorclaw
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: 1 Juni 2015, 09:15:50 » |
Eheim is en blijft de Mercedes onder de quariumfiltersystemen. Zelfs van hun oudste modellen kan je nog steeds alle onderdelen krijgen. Deutsche Gruendlichkeit noemen we dat.
|
|
|
|
snipeer
Geochelone elegans
Netherlands
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: 1 Juni 2015, 09:24:32 » |
ik weet natuurlijk nog niet hoe oud die is en wat er mee gebeurt is , maar er zit een nieuwe rotor in en nieuwe slangen. ik had een aqua pro 4 op het oog maar daar zaten geen slangen en geen aan en afvoer stuk bij. En ik heb geen id wat die dingen zo kosten kon ze op internet niet vinden iig.
|
|
|
|
Freakyturtle
Centrochelys sulcata
Belgium
Freaky Turtle
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: 1 Juni 2015, 09:30:56 » |
ik weet natuurlijk nog niet hoe oud die is en wat er mee gebeurt is , maar er zit een nieuwe rotor in en nieuwe slangen. ik had een aqua pro 4 op het oog maar daar zaten geen slangen en geen aan en afvoer stuk bij. En ik heb geen id wat die dingen zo kosten kon ze op internet niet vinden iig.
moet je ff google op superfish dealers bij elke dealer kun je dat bestellen
|
|
|
|
snipeer
Geochelone elegans
Netherlands
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: 1 Juni 2015, 12:18:51 » |
verschil tussen de eheim en aqua pro is 15 euro, ik ga denk voor de eheim die ziet er op de foto ook beter verzorgt uit
|
|
|
|
NicWill
Algemene moderator
Belgium
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 1 Juni 2015, 14:15:02 » |
verschil tussen de eheim en aqua pro is 15 euro, ik ga denk voor de eheim die ziet er op de foto ook beter verzorgt uit Zeker een goeie keuze !
|
|
|
|
Hans Materman
Centrochelys sulcata
Netherlands
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 1 Juni 2015, 14:38:59 » |
Ik zou zeker voor de Eheim gaan . Beresterk en gaan ook niet snel kapot . Ik had er 1 die had maar liefst 33 jaar gedraaid .
|
Het is zoals het is
|
|
|
Freakyturtle
Centrochelys sulcata
Belgium
Freaky Turtle
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 1 Juni 2015, 14:43:02 » |
Ik zou zeker voor de Eheim gaan . Beresterk en gaan ook niet snel kapot . Ik had er 1 die had maar liefst 33 jaar gedraaid .
Hans, die maakte ze alleen vroeger Tegenwoordig word alles gemaakt om kapot te gaan met wasmachines en alles is dat zo
|
|
|
|
Razorclaw
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 1 Juni 2015, 15:06:50 » |
Hans, die maakte ze alleen vroeger Tegenwoordig word alles gemaakt om kapot te gaan met wasmachines en alles is dat zo Ik heb hier 2 stuks Eheims Professional 2 uit 1997 draaien, en die draaien allebei nog als een tierelier. Ik ben van mening dat je claim hier dus niet helemaal op gaat.
|
|
|
|
Freakyturtle
Centrochelys sulcata
Belgium
Freaky Turtle
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 1 Juni 2015, 15:52:00 » |
Hans, die maakte ze alleen vroeger Tegenwoordig word alles gemaakt om kapot te gaan met wasmachines en alles is dat zo Ik heb hier 2 stuks Eheims Professional 2 uit 1997 draaien, en die draaien allebei nog als een tierelier. Ik ben van mening dat je claim hier dus niet helemaal op gaat. Nogmaals TEGENWOORDIG jij hebt het over 1997 dat is 18 jaar geleden
|
|
|
|
|