Ik had het eigenlijk al opgegeven maar ja een goed huis voor waterschildpadden vinden is dus niet zo makkelijk.
Dusssssss, bak weer helemaal leeggehaald, nieuwe pompen gehaald, ik heb er nu twee in hangen, crystal water gehaald, steentjes gehaald, die heb ik in de hoek achter een verhoging gegooid zodat ze een onderwater zandbak hebben en ik een plek waar ik de waterplanten(voer) kan poten/vastzetten.
De pompen en verwarming zo geplaatst dat ze er niet meer op kunnen klimmen/slopen en de brug wat schuiner zodat het klimmen naar de lamp een stuk makkelijker gaat en er meer zwemruimte overblijft.
Ik had gelukkig nog een mini aquarium staan. Die heb ik nu gevuld met water planten en wat guppen zodat ik zelf voer kan kweken.
De pompen verschoon ik nu om de dag en het gaat gelukkig een stuk beter nu. Oh en ik heb de water temperatuur iets lager gezet, op 22 en ipv 2 lampen 1 lamp aan. Nu zijn ze niet meer zo hyper
Nou en dan nu de foto's, dat maakt het verhaal nu eenmaal wat duidelijker, ik ben alleen geen fotograaf , dat zeg ik er alvast bij.
Oh , even zoeken hoe dat gaat.