Shadowrider
|
|
« Gepost op: 7 Juni 2007, 17:23:16 » |
Heb in de US volgend schild besteld voor +- 12 Euro Zijn er nog mensen die intresse hebben om dit schild aan te schaffen, want de shipping kosten zijn nl. zo'n 11 Dollar en als men er meerdere besteld dan zijn deze goedkoper.
|
|
|
|
drika
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: 7 Juni 2007, 19:24:36 » |
hij is leuk,maar als we er 1 willen,hou je dan een gezellige ophaal middag,zodat we met zijn allen tegelijk er om komen?of doe je ze verzenden naar iedereen ?
|
|
|
|
Arnaud
Gast
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: 7 Juni 2007, 20:26:38 » |
Ik wil d'r wel een paar 3 a 4 of zo !!
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: 7 Juni 2007, 20:39:20 » |
Ik wil er ook wel 2
|
|
|
|
Agnes
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 7 Juni 2007, 20:45:52 » |
ik wil er 1
agnes
|
de mooiste schildpad is Indotestudo forstenii Celebes landschildpad of Sulawesi landschildpad 3.4.3
|
|
|
Veerle
Centrochelys sulcata
Belgium
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: 7 Juni 2007, 21:27:58 » |
ik wil er ook 2 , zou mooi hangen aan de terrariumkamerdeur
|
0.0.2 Astrochelys radiata 1.1.0 Agrionemys horsfieldii
|
|
|
armi
Chelonoidis carbonaria
sulcata's ....het einde
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: 7 Juni 2007, 23:30:28 » |
hallo, ik wil er ook wel een gr armi
|
groetjes armi
|
|
|
Shadowrider
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: 7 Juni 2007, 23:49:30 » |
de kost prijs is 12 euro voor 1 stuk de groote is zon 16 inch of 40 x40 cm Hoe ik dat bij jullie zal krijgen weet ik niet, maar dat komt later of ik kan ze opsturen tegen meerprijs, Mensen die ze willen komen ophalen kan ook natuurlijk, maar voor de Nederlandse mensen ik woon in Brugge Belgie en das niet bij de deur denk ik, maar je bent welkom. Maar goed, drika : 1 stuk arnaud : 3 stuks? Kurt : 2 stuks agnes ; 1 stuk crash ; 3 stuks? Veerle : 2 stuks arni ; 1 stuk Morgen avond maak ik de bestelling dus als er nog mensen zijn die er één willen of toch liever geen willen laat het me weten. Nu hou ik het op bovenstaand aantal
|
|
|
|
Greeny
Stigmochelys pardalis
Belgium
Safe the tortoises and turtles of this world
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: 8 Juni 2007, 08:23:46 » |
Graag ook 1 tortoise warning sign voor mij - Shadowrider
Alvast bedankt hé !!!!
Groetjes alvast en tot binnenkort,
greeny.
|
"Save the Tortoises and Turtles of this world"
Spieces :
Testudo Graeca Furch.Nabeulensis Testudo Graeca Terrestris Testudo Graeca Ibera Testudo Graeca Flowerii Testudo Hermanni Boettgeri Geochelone Sulcata Testudo Horsfieldii Mauremys Japoni
|
|
|
kristof
Geochelone elegans
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: 8 Juni 2007, 11:27:24 » |
voor mij ook 2 als het kan
groetjes kristof
|
|
|
|
Helen
Geochelone elegans
Lot en Teun
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 8 Juni 2007, 11:38:06 » |
Kan ik er ook 1 tje bestellen? Of ben ik al te laat? Helen
|
groeten Helen 0.0.2 Stigmochelys pardalisjes
|
|
|
Veerle
Centrochelys sulcata
Belgium
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 8 Juni 2007, 15:07:43 » |
de kost prijs is 12 euro voor 1 stuk de groote is zon 16 inch of 40 x40 cm Hoe ik dat bij jullie zal krijgen weet ik niet, maar dat komt later of ik kan ze opsturen tegen meerprijs, Mensen die ze willen komen ophalen kan ook natuurlijk, maar voor de Nederlandse mensen ik woon in Brugge Belgie en das niet bij de deur denk ik, maar je bent welkom. Maar goed, drika : 1 stuk arnaud : 3 stuks? Kurt : 2 stuks agnes ; 1 stuk crash ; 3 stuks? Veerle : 2 stuks arni ; 1 stuk Morgen avond maak ik de bestelling dus als er nog mensen zijn die er één willen of toch liever geen willen laat het me weten. Nu hou ik het op bovenstaand aantal ik kom er wel zo om als het goed is voor jou, ik woon toch in ingelmunster
|
0.0.2 Astrochelys radiata 1.1.0 Agrionemys horsfieldii
|
|
|
Agnes
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 8 Juni 2007, 15:26:54 » |
ach misschien via de landsdag van de nsv agnes
|
de mooiste schildpad is Indotestudo forstenii Celebes landschildpad of Sulawesi landschildpad 3.4.3
|
|
|
Shadowrider
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 10 Juli 2007, 10:07:49 » |
De schilden zijn binnen, en hangt tussen enkele andere De prijs voor een schild is 12,41 Euro per schild. De eventuele verzendingskosten die erbij komen liggen rond de 5 Euro voor Belgie. Voor nederland zijn die iets hoger, maar gezien ik niet zo ver van de grens woon kan ik ze vanuit nederland versturen. Diegene die van de koop willen afzien geen probleem, diegene die er één willen laat iets weten.
|
|
« Laatste verandering: 8 Augustus 2009, 22:43:08 door Shadowrider »
|
|
|
|
|
|
|