hoeveel geelwangen heb je en hoe groot is nu je bak? mensen vergeten vaak, dat ze in hun begin vazen vaak redelijk snel groeien.
een trachemys emolli is haast niet te verkrijgen naar mijn weten.
als je er aan kunt komen en je bak dus groot genoeg is, is dat natuurlijk er leuk.
let wel op als je mannen en vrouwen samen hebt, van deze soorten, dat ze kruisen en dat is niet wat we willen.
Heb er op moment 2 kleintjes (maar echt nog heel kleintjes, heb ze nog maar van mei.), de bak is 40 breed - 50 lengte - 25 hoog (zal straks een foto proberen te plaatsen hier.)
Ik zei nu maar een voorbeeld van deze schildpad (maar inderdaad ik heb er ook al voor gezocht en 't is inderdaad moeilijk), maar het is wel leuk om te weten dat de zelfde soort wel bijeen kan, ik heb graag verschillende soorten bij een.
De bedoeling is ik ben nu 20 jaar als ik samen ga wonen in de toekomst dat ik dus een grote vijver zou maken die zeker 1,5 diep is tot meer en beschutting en alles wat deze beestjes nodig hebben zou maken.
Zodat ik een schildpadden vijvertje heb. Waar eventueel nog vissen zouden kunnen zwemmen, maar denk dat de schildpadden daar in zouden bijten.