is ook echt heel leuk om te zien dat de plannen die we al hele tijd hebben eindelijk vorm beginnen te nemen
, vandaag de epoxy besteld voor de achterwand, en in de kast zijn alle lampen en voorzieningen voor de bloembakfilter geplaatst enige wat nog moet gebeuren is kast vernissen en dat zal beetje moeten wachten op beter weer dat de ramen open kunnen
meer dan een jaar geleden contact gehad met Nanne van dit forum om schildpadje te kopen bij haar helaas heb ik dat toen afmoeten zeggen omdat wij wegens de verbouwing en het absoluut niet goed ingeschatten van hoe veel tijd zo n project kost niet hebben kunnen redden
. ik hoop dat ze ons nog steeds een baurii wil verkopen als het af is als ze volgend seizoen weer kleintjes heeft
. anders moeten we ergens anders op zoek in nederland want ik wil liefst niet uit een winkel ofzo. Er is inmiddels al een klein aquariumpje aanwezig om het schildpadje eerst daar in te zetten om hem zo te laten wennen aan hoger water gezien in het grote aquarium het 35 cm is en dat zal die niet gewend zijn.