jarnohogeboom
Dipsochelys dussumieri
Duits wonen: www.immo-ridder.nl
|
|
« Antwoord #15 Gepost op: 21 Mei 2007, 22:41:45 » |
Agnes,
Jeetje.....dat toch ook wat, daar gaat zijn mannelijkheid. En nu?
Jarno.
|
|
|
|
Agnes
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: 21 Mei 2007, 22:59:09 » |
Agnes,
Jeetje.....dat toch ook wat, daar gaat zijn mannelijkheid. En nu?
Jarno.
zonder die dingen werder leven denk ik zo maar heb nu een halve man maar hij is wel lief hoor vanmidag allen niet was nog pissig van van morgen agnes
|
de mooiste schildpad is Indotestudo forstenii Celebes landschildpad of Sulawesi landschildpad 3.4.3
|
|
|
Monibro
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #17 Gepost op: 22 Mei 2007, 08:55:23 » |
Agnes, naar welke dierenarts ga jij ?
|
0.0.2 Geochelone Carbonaria
|
|
|
Agnes
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: 22 Mei 2007, 14:46:56 » |
luten in velp agnes
|
de mooiste schildpad is Indotestudo forstenii Celebes landschildpad of Sulawesi landschildpad 3.4.3
|
|
|
Monibro
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #19 Gepost op: 22 Mei 2007, 15:08:07 » |
En dat is een goede reptielenarts ?
|
|
|
|
Agnes
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: 22 Mei 2007, 15:10:00 » |
ja en hebben veel met reptielen te maken komen ook in burgens bos de dierentuin agnes
|
|
|
|
Monibro
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #21 Gepost op: 22 Mei 2007, 15:13:37 » |
Dank je wel, Velp is hier niet zo ver vandaan. Ik heb het gelukkig niet nodig, maar dan heb ik in iedergeval een adresje achter de hand. Je weet maar nooit. Met mijn baardjes ging ik altijd hier naar de veearts, maar de schildpadden vind ik toch wat anders.
|
|
|
|
Johan
Centrochelys sulcata
Belgium
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: 22 Mei 2007, 18:51:09 » |
vandaag al even een forstenii moeten omdraaien toen ik thuiskwam mijn hart sloeg twee tellen over toen ik hem op zijn rug vond
|
|
|
|
drika
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: 22 Mei 2007, 19:19:15 » |
vind dat ook iedere keer schrikken,maar heb het sinds het grote griekje verhuist is gelukkig nog niet gehad.
|
|
|
|
Agnes
|
|
« Antwoord #24 Gepost op: 22 Mei 2007, 19:30:12 » |
Dank je wel, Velp is hier niet zo ver vandaan. Ik heb het gelukkig niet nodig, maar dan heb ik in iedergeval een adresje achter de hand. Je weet maar nooit. Met mijn baardjes ging ik altijd hier naar de veearts, maar de schildpadden vind ik toch wat anders.
hun toen alle soorten reptielen dus ook baardjes agnes
|
|
|
|
Agnes
|
|
« Antwoord #25 Gepost op: 22 Mei 2007, 19:31:38 » |
vandaag al even een forstenii moeten omdraaien toen ik thuiskwam mijn hart sloeg twee tellen over toen ik hem op zijn rug vond niet schriken hoor omdraaien en klaar is kees gebeurt bij alle schildpadden wel eens agnes
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #26 Gepost op: 22 Mei 2007, 21:32:47 » |
Hier gebeurd het ook regelmatig hoor, heb al gezien dat die van Rein elkaar omver duwen Maar zoals eerder gezegd maak ik me er niet veel zorgen in.
|
|
|
|
Agnes
|
|
« Antwoord #27 Gepost op: 22 Mei 2007, 22:14:07 » |
haha dat gebeurt hier ook zoeken bekaar gewoon op en als je goed oplet zal het altijd de zelfe zijn die omligt agnes
|
|
|
|
Johan
Centrochelys sulcata
Belgium
|
|
« Antwoord #28 Gepost op: 25 Mei 2007, 09:57:54 » |
vanavond weer etenstijd. Tot hiertoe hebben ze erg weinig gegeten. Kan ik hun eetlust prikkelen op dezelfde manier als bij de elongata's? Oesterzwam, champignon, taugé, mini krekeltje
ze eten wel een klein hapje als je het ze voorhoudt, maar uit zichzelf komen ze niet naar de voederplaats toe
|
|
|
|
Agnes
|
|
« Antwoord #29 Gepost op: 25 Mei 2007, 12:33:24 » |
leg eens andyvie of witlof neer niet in een bakje maar gewoon in de bak je of het niet inkleine stukjes te snijden dat vonden zij hier lekker agnes
|
|
|
|
|