Frans
Chelonoidis carbonaria
|
|
« Gepost op: 22 April 2006, 21:50:05 » |
Nee, geen zaad om schildpadden te kweken, maar zaden voor de kweek van grassen, klavers en bloemen. Nu bij ons voorradig in de winkel van www.RepTielenlampen.nl onder het kopje "schildpaddenvoer". Frans, heeft wat een ander niet heeft.
|
Wij hebben ook altijd Agrobs Pre Alpin Testudo en zaaimixen op voorrraad.
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: 22 April 2006, 21:56:13 » |
Wou juist mijn buitenverblijf opnieuw inzaaien, duurt dat lang zo een levering? :wink: En word dat aan huis geleverd of moet men het afhalen bij de post?
|
|
|
|
Camilio
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: 22 April 2006, 22:05:49 » |
ik heb het geleze. Ik denk wel dat ik wat bestel:)
|
Horsfieldii 2.5.1 Pardalis 2.2.0
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: 22 April 2006, 22:10:57 » |
Ok , mijn eerste bestelling is geplaatst: grassen en klavers en bloemenmengsel. En een grootverpakking Agrobs. Ik ben benieuwd :wink:
|
|
|
|
Frans
Chelonoidis carbonaria
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 22 April 2006, 23:12:06 » |
Ik zal er een mooi pakket van maken.
Frans, een ster in surprises.
|
|
|
|
testudo
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: 23 April 2006, 00:13:22 » |
Frans , ik heb 2 proefpaketten besteld , Pre Alpin Testudo en Pre alpin Testudo Herbs , en op mijn toegestuurde faktuur wordt er toch 8€ verzendingskost aangerekend.? Is dit zo ?
|
zeker eens gaan kijken op : users.telenet.be/testudo
|
|
|
sulcataman
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: 23 April 2006, 08:57:42 » |
ik denk ook dat ik mijn buitenvrblijf terug ga inzaaien dus ben ik van plan om die zaden mix ook te bestellen+agrobs
m.v.g tim p.s. eerst overleggen met ouders, zij betalen :lol:
|
trotse eigenaar van : 1.0.0 geochelone sulcata
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: 23 April 2006, 09:06:42 » |
ik denk ook dat ik mijn buitenvrblijf terug ga inzaaien dus ben ik van plan om die zaden mix ook te bestellen+agrobs
m.v.g tim p.s. eerst overleggen met ouders, zij betalen :lol: Beste ouders van Tim , uw zoon heeft bovenvermelde produkten nodig om zijn schildpad optimaal te kunnen verzorgen groetjes Kurt (laat dit eens zien aan uw ouders :lol:)
|
|
|
|
sulcataman
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: 23 April 2006, 10:21:33 » |
hahaha bedankt dit helpt zeker :lol: mmh ouders... :roll: m.v.g tim p.s. toch heb je ze nodig
|
trotse eigenaar van : 1.0.0 geochelone sulcata
|
|
|
Frans
Chelonoidis carbonaria
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: 23 April 2006, 18:19:12 » |
Frans , ik heb 2 proefpaketten besteld , Pre Alpin Testudo en Pre alpin Testudo Herbs , en op mijn toegestuurde faktuur wordt er toch 8€ verzendingskost aangerekend.? Is dit zo ? Nee, op de proefpakketten van Euro 6,95 per stuk zitten geen portokosten. Zie de tekst bij het product. De faktuur komt nog per e-mail. Frans, net thuis uit Amstelveen.
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 6 Mei 2006, 10:01:43 » |
Ok , mijn eerste bestelling is geplaatst: grassen en klavers en bloemenmengsel. En een grootverpakking Agrobs. Ik ben benieuwd :wink: De bestelling is gisteren aangekomen. De agrobs is zeker een succes bij mijn sulcatas, maar ja wat eten die eigenlijk niet graag De testudo en bloemenmix ga ik vandaag nog uitzaaien, fotos van de ingezaaide buitenverblijven zullen geplaatst worden op de site, hopelijk veranderd de tuin niet in een kraterlandschap vol mammoetbomen he Frans :lol:
|
|
|
|
Camilio
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 27 Mei 2006, 20:01:33 » |
Aangezien we nu een tijdje verder zijn:) hoe bevalt het kurt en sulcata?
|
Horsfieldii 2.5.1 Pardalis 2.2.0
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 28 Mei 2006, 23:23:34 » |
Aangezien we nu een tijdje verder zijn:) hoe bevalt het kurt en sulcata? De agrobs bevalt hun prima, ook het zadenmengsel begint goed te schieten, maar is natuurlijk nog te vroeg om te oogsten. De omstandigheden waren natuurlijk prima met al die regen. Voor de schildpadden veel minder, ik heb mijn viertenen terug binnen genomen, wegens te nat
|
|
|
|
ruman
Chelonoidis carbonaria
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 29 Mei 2006, 07:36:07 » |
ik had dat probleem ook met mijn schildpadjes de grieken bleven binnen maar de russen wilde naar buiten met de regen ik heb hun hok afgesloten
|
Groet Rudy
2.1.0 t.h boetgeri 1.2.0 t.horsfieldii
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 13 Juli 2006, 22:35:18 » |
Vandaag heb ik mijn sulcatas op de klaver en bloemenmix losgelaten. Vonden ze blijkbaar heel lekker, werd afgegrazen aan een tempo van 0.5 vierkante meter per uur. De 40 vierkante meter zal dus niet lang mee gaan Toch wel beter allemaal, dan supermarktgroenten :| De partij andijvie en veldsla bij de bioboer hier in de buurt is ook bijna oogstbaar.
|
|
|
|
|