ik probeer hier gewoon voor m'n beestjes een goed onderkomen te vinden, er gebeuren dingen in het leven waar je normaal gesproken geen rekening mee houd... dus denk volgende keer eerst eens 2x na voor je iemand z'n situatie gaat ver/beoordelen voor je het fijne er vanaf weet.
Kijk, als jij denkt dat je met een dergelijke uitspraak weg komt tegenover mij, dan zul je toch vroeger moeten opstaan... leuk dat je jezelf probeerd goed te praten, en probeert een goed onderkomen aan je dieren te schenken, want dat verdienen ze.
Alleen moet je dan wel zorgen dat je om te beginnen al goede informatie geeft! Wat klinkt het toch leuk dat jij twee lieve, TAMME waterschildpadden aanbied... wat doen ze dan? kruipen ze uit hun VEEL TE KLEINE aquarium als je hun naam roept? of al je naar het park gaat, gaan ze dan mee zonder leiband? en apporteren ze ook?
En als je dus een goede opvang zoekt voor je dieren, bied dan aub geen aquarium aan, wat eigenlijk al te klein is voor 1 dier...
Dus bedenk even dat de kritiek die je krijgt gewoon komt, omdat ik je aanzie als 1 van de vele MP-persoenen die hun geweten probeerd te sussen.