hmmm, heb der ook mijn bedenkingen bij...
ten eerste zo'n grote en zo'n kleintje samen... not smart!
ten tweede: vind dat nogal een makkelijke uitleg: huis gekocht, geen plaats... tis begot een meterbakje!
maar ja, wie ben ik...
hey,
prima dat jij er je bedenkingen bij hebt, het verschil tussen de 2 is aan de grote kant ja maar alles verloopt prima.
die discussie hoef ik niet weer te voeren, meerdere malen gedaan.
en over je 2e punt, wie ben jij om mijn uitleg te gaan beoordelen op waarheid of makkelijkheid??
je weet toch helemaal niet hoe we terecht gaan komen of wel?? voor dat bijdehante commentaar heb ik dit topic niet geopend, dus als je geen interesse hebt maar alleen commentaar wilt leveren doe je dat maar lekker via een privebericht.
ik probeer hier gewoon voor m'n beestjes een goed onderkomen te vinden, er gebeuren dingen in het leven waar je normaal gesproken geen rekening mee houd... dus denk volgende keer eerst eens 2x na voor je iemand z'n situatie gaat ver/beoordelen voor je het fijne er vanaf weet.
@nicwill:
ja misschien is er niks aan te doen, nogmaals er gebeuren blijkbaar dingen in het leven waar geen rekening mee valt te houden.
graag een beetje meer "respect" als dat al te vinden is hier op het forum... we proberen tenminste nog een goed baasje voor ze te vinden.