Lavendel giftig? Deze zie je bij vele mensen in hun verblijf. Vaak met de beschrijving: fijn om in weg te kruipen, goed voor schild (schuren) wordt weliswaar matig gegeten omdat het niet de voorkeur heeft. Athands dat heb ik erover gevonden...
Paardebloem in zijn geheel wordt overal STERK aangeraden, maar schijn nu zwak giftig te zijn? En witte klaver ook? Dat wordt toch ook door vele hier aan hun schildpadden gegeven...?
Ik heb opzich al deze onkruiden en plant soorten van het forum af gevonden maar ik weet niet van elke of je alles mag voeren, dus bloemen en bladen/stengels. Ook schijn ik me behoorlijk vergist te hebben met vingerhoedskruid, terwijl ik dat ook hier ergens van heb overgenomen. Ik heb hem notabene opgeschreven en al besteld....
Al mijn info komt van wat mensen hun schildpadden voeren en/of wat zij in hun verblijf hebben aangeplant. Aangezien ik NIETS van planten en bloemen weet vraag ik het daarom voor de zekerheid na. (Met niets bedoel ik ook niets, ik heb meer verstand van kunstplanten...
)