nzwarter
Geochelone elegans
|
|
« Antwoord #90 Gepost op: 2 Oktober 2007, 16:37:40 » |
Het om de dag eten, geldt dat ook voor baby pardalissen (nakweek november 2006)? Aangezien die niet in winterslaap gaan, moeten zij dan wel minder eten in de winter? O ja, en op de vasten dagen: hebben ze dan wel toegang tot agrobs of alleen tot hooi (dit laatsten eten mijn kleintjes niet)?
|
Geochelone pardalis, nakweekjes uit 2006
Dankbaar voor alles wat ik mag leren over deze prachtige dieren!
|
|
|
drika
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
|
|
« Antwoord #91 Gepost op: 2 Oktober 2007, 16:49:04 » |
ik wil ook graag weten of ik de carbonaria's om de dag eten kan geven,zowel de jonge als de oudere,nu hebben ze 1x per week een vasten dag, en als ik hooi geef eten ze er niets van,ze kruipen er alleen maar over en doorheen,heb zelfs hooi met gedroogd paardebloem en blad gekocht maar ook dit bevalt ze niet
|
|
|
|
fred gaal
|
|
« Antwoord #92 Gepost op: 2 Oktober 2007, 17:26:42 » |
ik wil ook graag weten of ik de carbonaria's om de dag eten kan geven,zowel de jonge als de oudere,nu hebben ze 1x per week een vasten dag, en als ik hooi geef eten ze er niets van,ze kruipen er alleen maar over en doorheen,heb zelfs hooi met gedroogd paardebloem en blad gekocht maar ook dit bevalt ze niet Hooi wordt ook zeer afgeraden bij carbonaria, het zal niet de eerste zijn die van hooi een ernstige verstopping krijgt.
|
|
|
|
drika
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
|
|
« Antwoord #93 Gepost op: 2 Oktober 2007, 20:03:04 » |
bedankt fred, gaat het niet meer geven,gelukkig vinden ze het niet lekker,dus hebben ze niks ervan binnen gekregen, kun je me vertellen of ik ze om de dag eten zal geven,of 1x per week vasten?
|
|
|
|
fred gaal
|
|
« Antwoord #94 Gepost op: 3 Oktober 2007, 06:32:31 » |
Ik zelf voer 2 dagen per week niet.
|
|
|
|
drika
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
|
|
« Antwoord #95 Gepost op: 3 Oktober 2007, 12:01:53 » |
bedankt,dan ga ik jou daar in volgen
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #96 Gepost op: 28 Oktober 2007, 14:32:43 » |
Staat vandaag op het menu: paksoi,suikerbrood,witloof,andijvie,chinesekool,luzernescheuten,agrobs Voedingsuplement: vita-mineral (natural) Bedoeling van dit topic is hier te melden wat op het menu van de dag staat. Zo kunnen er reacties gegeven worden waar we hopelijk nog wat aan hebben. Dan kunnen zowel beginners als meer ervaren liefhebbers er hopelijk wat uit leren, graag kritisch bekijken dus
|
|
|
|
Agnes
|
|
« Antwoord #97 Gepost op: 28 Oktober 2007, 14:47:59 » |
moet toch elke keer lachen van jou suikerbrood kurt ik denk dan elke keer aan echt brood mare die boer heeft die voor jou verbouwt dus kan je hun kopen als zaadjes ?? zo ja ben ik daar wel benieuwt naar kan je die kopen bij jully dan kan ik ook eens verbouwen agnes
|
de mooiste schildpad is Indotestudo forstenii Celebes landschildpad of Sulawesi landschildpad 3.4.3
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
|
|
« Antwoord #98 Gepost op: 28 Oktober 2007, 14:50:30 » |
moet toch elke keer lachen van jou suikerbrood kurt ik denk dan elke keer aan echt brood mare die boer heeft die voor jou verbouwt dus kan je hun kopen als zaadjes ?? zo ja ben ik daar wel benieuwt naar kan je die kopen bij jully dan kan ik ook eens verbouwen agnes Zal eens zien wat ik kan doen Agnes Als ik er kan aankomen breng ik ze mee naar de landdag...
|
|
« Laatste verandering: 28 Oktober 2007, 14:56:40 door kurtlippens »
|
|
|
|
|
Agnes
|
|
« Antwoord #99 Gepost op: 28 Oktober 2007, 15:00:40 » |
graag bedankt agnes
|
de mooiste schildpad is Indotestudo forstenii Celebes landschildpad of Sulawesi landschildpad 3.4.3
|
|
|
jonas
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #100 Gepost op: 28 Oktober 2007, 15:17:20 » |
mare die boer heeft die voor jou verbouwt dus kan je hun kopen als zaadjes ?? Als ik er kan aankomen breng ik ze mee naar de landdag... U kunt de zaadjes voor de befaamde 'suikerbrood' vinden en kopen bij Aveve. (ben vorige week eens gaan zien wat ik daar zoal kan vinden van zaaigoed voor volgend jaar) Groeten, Jonas
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
|
|
« Antwoord #101 Gepost op: 28 Oktober 2007, 15:20:01 » |
|
|
|
|
Agnes
|
|
« Antwoord #102 Gepost op: 28 Oktober 2007, 15:25:11 » |
wat leuk toch al die verschilende namen van planten zal eens gaan zoek dan hier agnes
|
|
|
|
ands
|
|
« Antwoord #103 Gepost op: 28 Oktober 2007, 17:04:33 » |
|
|
|
|
ands
|
|
« Antwoord #104 Gepost op: 28 Oktober 2007, 17:06:28 » |
Hier stond op het meu, witloof, beetje ijsbergsla (buitenste bladeren), sedum en agrobs.
|
|
|
|
|