turtle lover
Dipsochelys dussumieri
Belgium
|
|
« Antwoord #465 Gepost op: 14 Juli 2010, 20:39:18 » |
Hier vandaag haagwinde voor allemaal. Zijn ze niet erg dol op maar kan mij niet schelen ze moeten variatie hebben.
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #466 Gepost op: 14 Juli 2010, 20:41:36 » |
Hier vandaag haagwinde voor allemaal. Zijn ze niet erg dol op maar kan mij niet schelen ze moeten variatie hebben.
Net zoals jij vroeger bruine bonen moest eten zeker of spuitjes
|
|
|
|
turtle lover
Dipsochelys dussumieri
Belgium
|
|
« Antwoord #467 Gepost op: 14 Juli 2010, 20:54:00 » |
Net zoals jij vroeger bruine bonen moest eten zeker of spuitjes Is vergelijkbaar idd lol. Eens een iets vasterende dag kan geen kwaad. Das prima.
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #468 Gepost op: 16 Juli 2010, 07:37:45 » |
Andijvie met equifit en vitamineral.
|
|
|
|
Zelda
Geochelone elegans
Reggie en Veggie.
|
|
« Antwoord #469 Gepost op: 19 Juli 2010, 13:52:45 » |
Ik lees hier dikwijls dat ze schildpadjes vitamine krijgen.. Dit heb ik dus nog nooit gedaan... Waar kan ik dit kopen en hoe en hoeveel moet ik dit doen?
|
Trotse eigenaar van 2 griekjes, Reggie en Veggie en 4 geelwangen en 1 muskus.
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
King of Afrika: Centrochelys sulcata
|
|
« Antwoord #470 Gepost op: 19 Juli 2010, 23:03:23 » |
Dieren buiten krijgen indien ze dagelijks onkruid ter beschikking hebben maar 1 x per week aanvullende voedingssupplementen (vitaminen/mineralen) hier onder de vorm van VitaMineral, andere houders doen dit niet (grieken) , wel altijd sepia voorzien. In het vroege voorjaar en najaar, de periode dat weinig of onvoldoende onkruid ter beschikking is , en dus overgeschakeld word op groenten wordt om de 2 dagen een voedingssupplement toegevoegd. De gebruikte verhouding hier is 1 a 2% van het voer (gewichtsverhouding)
|
|
|
|
aurora
Geochelone elegans
dit is Gino
|
|
« Antwoord #471 Gepost op: 19 Juli 2010, 23:26:54 » |
In welke vorm zijn die suplementen,poeder,capsule..Hoe weet je dan wanneer ze dat nodig hebben? Hangt dat van de soort af?
|
|
|
|
Zelda
Geochelone elegans
Reggie en Veggie.
|
|
« Antwoord #472 Gepost op: 21 Juli 2010, 21:12:37 » |
Dieren buiten krijgen indien ze dagelijks onkruid ter beschikking hebben maar 1 x per week aanvullende voedingssupplementen (vitaminen/mineralen) hier onder de vorm van VitaMineral, andere houders doen dit niet (grieken) , wel altijd sepia voorzien.
Waar kan ik VitaMineral kopen...? Hebben ze dat bij zoomarkt of tom en co ofzo...?
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
|
|
« Antwoord #473 Gepost op: 22 Juli 2010, 00:18:49 » |
Dieren buiten krijgen indien ze dagelijks onkruid ter beschikking hebben maar 1 x per week aanvullende voedingssupplementen (vitaminen/mineralen) hier onder de vorm van VitaMineral, andere houders doen dit niet (grieken) , wel altijd sepia voorzien.
Waar kan ik VitaMineral kopen...? Hebben ze dat bij zoomarkt of tom en co ofzo...? Is er geen Aveve bij je in de buurt ? Daar hebben ze dit in elk geval...
|
|
|
|
Zelda
Geochelone elegans
Reggie en Veggie.
|
|
« Antwoord #474 Gepost op: 22 Juli 2010, 19:20:32 » |
Ja, die winkel is in het dorp hier verder. Ik zal er eens een kijkje gaan nemen, bedankt!
|
|
|
|
kurtlippens
Forumbeheerder
Belgium
|
|
« Antwoord #475 Gepost op: 22 Juli 2010, 19:22:33 » |
Ja, die winkel is in het dorp hier verder. Ik zal er eens een kijkje gaan nemen, bedankt!
Vraag om Vita-Mineral van Natural, een rose poeder voor duiven
|
|
|
|
Zelda
Geochelone elegans
Reggie en Veggie.
|
|
« Antwoord #476 Gepost op: 22 Juli 2010, 19:23:40 » |
[/quote] Vraag om Vita-Mineral van Natural, een rose poeder voor duiven [/quote] Ah, ik dacht dat dit hetgene was wat op mest of hooi ofzo leek...
|
|
|
|
streetfichter
Geochelone elegans
|
|
« Antwoord #477 Gepost op: 7 Augustus 2010, 16:44:17 » |
bij mij rode paaprika witloof en chinese kool
|
|
|
|
Barbara
Gast
|
|
« Antwoord #478 Gepost op: 7 Augustus 2010, 17:59:31 » |
Minimaal 10 soorten kruiden. Teveel om op te noemen
|
|
|
|
Sannnn
Chelonoidis carbonaria
|
|
« Antwoord #479 Gepost op: 7 Augustus 2010, 20:23:46 » |
Hier hebben ze voor de eeste maal sinds ze bij mij zijn haagwinde en kattestaart gehad... Ben nog een beetje aan het polsen wat er in de smaak valt.. Maar aangezien ze nog zo klein zijn is het moeilijk in te schatten
|
0.2.0 Testudo Hermanni Hermanni (Corsica) 1.0.0 Platysaurus Intermedius Wilhelmi
|
|
|
|