SCHILDPADDENFORUM.NET Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
                                         
  172831 aantal berichten in 14134 topics door 3388 geregistreerde leden Nieuwste lid: tjvkooten
** STARTPAGINA FORUM HELP ZOEK WEBSITE FOTOALBUM KALENDER INLOGGEN REGISTREREN 

0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] 4 Omlaag Print
Auteur Topic: schildpadden website  (gelezen 25080 keer)
KevinVH
crewmember
*****
Offline

Belgium Belgium

Berichten: 3494


"We called him Tortoise because he taught us."


WWW
« Antwoord #30 Gepost op: 15 September 2011, 18:24:36 »

Ik zal al blij zijn dat ik de 'originele' versie eerst afkrijg  pestend
Gelogd

sasa
Chelonoidis carbonaria
**
Offline

Berichten: 192


1.2.0. Trachemys Scripta Troostii.


WWW
« Antwoord #31 Gepost op: 15 September 2011, 21:54:47 »

Ik wil even iets zeggen wat betreft, meerdere schildpaddensites.
Ik vind het geen probleem zolang ze er ook fatsoenlijk uitzien en alles goed geregeld wordt.
Zo ken ik bijvoorbeeld ook een forum met maar 1 forumonderwerp waar weer niks in staat, slaat natuurlijk nergens op.

Een forum gaat trouwens niet alleen om de informatie die er op zit maar ook om de uiterlijk en de sfeer.
Je kan alle informatie nu wel op één forum gooien, maar als sommige leden het uiterlijk of de sfeer niet bevallen kunnen ze altijd nog kiezen uit een fora die ze wel bevalt.
Gelogd

1.2.0. Trachemys Scripta Troosti
kurtlippens
Forumbeheerder
*****
Offline

Belgium Belgium

Berichten: 21709


King of Afrika: Centrochelys sulcata


WWW
« Antwoord #32 Gepost op: 17 September 2011, 19:18:58 »

Volgens mij is dit: http://www.schildpadnet.nl/forum/
min of meer het forum van NBSV,
en is dit: http://www.trionyx.nl/

De enigste site waar de informatie op zou mogen staan.

Met andere woorden:

Ik vind de tegenstanders van een eigen website hypocriet daar ze zelf wel aan een andere website meewerken.

Nogmaals Kurt niets tegen jou of jouw site, van mij mag iedereen een site beginnen, hoop alleen dat ze proberen de juiste informatie te verstrekken en het liefst informatie die niet op een andere site te vinden is.
Ik dacht dat schidpadnet los stond van de vereniging, en maar goed ook, een forum verbinden aan een vereniging vind ik een zéér slechte zaak .  knipoog
Citaat
De enigste site waar de informatie op zou mogen staan.
Is niet mijn mening, versnippering van Internetsites (die volgens velen toch niks voorstellen) is niet hetzelfde als het opdelen van werkgroepen, verenigingen enz ...
Citaat
Dit is geen kritiek op jou Kurt en hoop dat jou site inclusief forum nog lang blijft bestaan.
Maar heb wel een vraagje aan diegene die zeggen dat het beter alles te centraliseren.
Vraag me af wat ze dan op dit forum komen doen.
2 grotere fora kunnen gerust naast elkaar blijven bestaan, is reeds besproken dat dit ook voordelen oplevert, bij recente problemen met de database bvb kan men dan elders terecht.
Daarnaast stond het aanbod tot samensmelting steeds open van mijn kant (enige vraag was de informatieve topics hier over te zetten in geval van...) nu de gelegenheid zich voordeed ging men hier liever niet op in blijkbaar, misschien maar goed ook gezien samensmelten van 2 schildpaddenfora in het verleden toch geen verbetering bracht. Daarnaast beidt het in eigen beheer houden meer zekerheid wbt het voortbestaan, gezien de "trend" alles op te ruimen als een forum niet meer loopt zoals het hoort .
Ben echter geen voorstanders van een groter aanbod, dan dreigt een tekort aan actieve gebruikers die zinvolle discussie ondermijnt, vastroesten in oude idealen dreigt dan ook om de hoek...
Indien je meer op websites doelt; zoals men weet ben ik niet echt voorstander van caresheets, in het bijzonder wegens hun conservatieve karakter als die niet tijdig worden aangepast, reden ook waarom ik geen caresheets meer meegeef bij nakweekdieren. Na vijf jaar werden die nog steeds aangewend, inclusief fouten die later aan het licht kwamen, innoverende vernieuwde inzichten werden zo niet geraadpleegd, men houdt te vaak angstvallig vast aan het aangeboden "gouden dienblaadje" die in feite ontoereikend is en niet zelden achterhaalt.
Dit is intussen wel het oudste nederlandstalige forum (zover zijn we al, wat gaat de tijd snel  Brede lach ) en zal het over tien jaar nog zijn, innoveren moet niet zonodig omdat nieuwe mesjes nu eenmaal beter snijden. Selectie voert zich dus vanzelf wel door na een tijdje, intussen zijn een zeven-achttal fora opgestart in de tussentijd...en alweer verdwenen.

Dit heeft niks te maken met vernieuwing in de wegstaan zoals ook in dit topic werd geïnsinueerd, iedereen krijgt de kans op fora nieuwe ideeën aan te brengen en ter discussie te plaatsen, ook ik stak hier in elk geval reeds veel op. Ondanks sommingen beweren dat fora niks voorstellen vindt ik het toch de beste meest innoverende manier van schildpadden houden, blijkbaar ben ik dus van een uitstervend ras die uit het concept nieuwe ideeën haalt. Fijn voor de criticasters die niks meer te leren hebben hier en alles menen te weten, die raken dus mijn koude kleren niet langer. Fijn ook de hedendaagse trend om fora na enkele maanden/jaren te verlaten en bekritiseren als "overbodig" daarbij vergetende dat de gelegde contacten aan het forum te danken waren. Succes in elk geval voor de nieuwe website, doe het niet voor jezelf maar voor de dieren waarvoor het is opgezet. yeah !
Gelogd

Observatie is de beste leermeester ! www.schildpadden.net
Razorclaw
Caninemys tridentata
*******
Offline

Ecuador Ecuador

Berichten: 4141


All good things succumb to those who wait.


WWW
« Antwoord #33 Gepost op: 17 September 2011, 20:09:09 »

Amen. hoed af
Gelogd

elke
Centrochelys sulcata
****
Offline

Berichten: 565

Wees de verandering die je in de wereld wilt zien.


« Antwoord #34 Gepost op: 18 September 2011, 07:52:01 »


erg uniek is de website dan niet en het nut valt ook te betwisten

Conclusie: niet doen dus, en de kennis juist op die websites laten waar ze al staat ipv de kennis te versnipperen waardoor mensen op zoek naar info door de bomen het bos niet meer kunnen zien. Zo voorkom je ook tegenstrijdige info. knipoog

Dit is ondertussen al met elk forum zo , ook hier , als je zoekfunctie gebruikt kome je op uw vraag heel veel topics tegen waar het antwoordt zo te zoek is , dat je inderdaad door het bos de bomen niet meer kan zien (of was het weer andersom).

Ook verkeerde info wordt door de zoekfunctie niet gebannen waardat men soms een verkeerd beeld krijgt.
Wat Kurt zegt is ook waar Caresheets heeft gtotaal geen zin , omdat er altijd blijvende onderzoek is en verbetering in opmars is , dus zo een sheet is inderdaad na 5 jaar achterhaald.

Iedereen leert dagelijks bij op degelijke forums , en inderdaad als je elke dag even tijd maakt en de topics waar nieuwe posts opstaan doorneemt zal men altijd er een beetje van onthouden, en ook bijleren.

Nutteloos is inderdaad nu nog een forum op te starten van (trouwens vele soorten) deze dieren (ook andere reptielen alsook andere soorten dieren).

Degelijke info plaatsen op een nieuw forum, is quasie onmogelijk of je moet beginnen copy pasten van andere fora en of boekjes ed , wat veelal niet in goede aarde komt te liggen door de mensen van wie het een copy is.

En als je copy past ga je waarschijnlijk de goede maar ook de slechte zaken over nemen, wat eigelijk de bedoeling niet is , want dan zit je met 2 fora met fouten in en dan zullen nieuwe beginnende hobbyisten dus de fouten ook aannemen.

Ook laatste jaren zijn er al zoveel fora kapot gegaan, ook komen weer alle leden van op andere fora op het nieuwe fora , dus vernieuwing is het zeker niet .

En dan heb je weer ook het fenomeen dat nieuwelingen (veelal jonge mensen ) het beter weten dan mensen met jarenlange ervaringen.

Fora laten samenwerken met verenigingen is totaal verkeerd , trouwens over verenigingen gesproken , deze worden ook heel schaars in belgenlandje, volgens mij bestaat er maar 1 meer ....

Of je moet een websitevereniging als vereniging noemen , gelijk de oude vereniging Anolis dan vlaamse terrariumvereniging , waarvan nu enkel nog een beurs is (waar ik binnenkort ook mijn twijfels nog ga van hebben dat deze blijft voortbestaan) en alles via internet is , dus voor mij geen vereniging meer.

Mvg Thierry
Gelogd

"Kostbaar is wijsheid die door ervaring wordt verkregen." (R.Ascham geleerde/schrijver)
"Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen."
(K. Gibran tekenaar/schrijver)
turtlelinna
Centrochelys sulcata
****
Offline

Netherlands Netherlands

Berichten: 753

Big mama


WWW
« Antwoord #35 Gepost op: 18 September 2011, 08:20:53 »

Maar als we het over een persoonlijke website hebben ben ik toch van mening dat elk seriuus lid van dit forum of die van de buren  grijns al betere info kan bieden dan menig dierenwinkel personeel.
Als ik zie wat er op MP alleen al te koop is dan schaam ik me soms voor de mensheid, ookal zou ook ik natuurlijk altijd beter kunnen en is veel ook onwetendheid.

En er zit natuurlijk ook verschil in een persoonlijke website en een website die puur bedoeld is als informatie.
Zo wil ik het in hoofdzaak gaan hebben over de soorten die ikzelf hou, hopelijk straks een kweekverslagje, de opbouw van mijn eigen bakken, mijn eigen bevindingen ed en dingen die ikzelf als starter niet kon weten haal ik uit informatiebronnen (waarvoor ik persoonlijk navraag heb gedaan betreft copyright) en dit in mijn eigen woorden verwerkt in mijn "verhaal".

Ook met de notitie dat het leven en de verzorging van huisdieren nooit stilstaat en dat verzorgingsrichtlijnen ieder jaar weer anders kunnen zijn.
Maar dan nog zou je met een website/ caresheet toch wel aardig goed kunnen blijven zitten, in ieder geval beter dan dat je een geelwang koopt in een 60x30 bakkie, zonder warmtelamp en dergelijke.
Plus een website kan ook zonder problemen weer aangepast worden natuurlijk, meegaan met de moderne tijd en de nieuwe bevindingen rondom schildpadden in dit geval.

Verder ben ik heel blij met deze fora's, die me al best veel kennis hebben gegeven van ervaren houders en ik denk dat we allemaal elke dag bijleren.
Gelogd

***** Groetjes Bianca *****

[1-3-0 Sternotherus odoratus]
[1-2-0 Kinosternon baurii]
[1-1-0 Geoemdya spengleri]
_________________________

0-1-0 F1 labradoodle Khyra!
elke
Centrochelys sulcata
****
Offline

Berichten: 565

Wees de verandering die je in de wereld wilt zien.


« Antwoord #36 Gepost op: 18 September 2011, 10:11:05 »

Maar mag ik even stout zijn? hoeveel ervaring heb je van verschillende soorten dieren ?
Wat doe je als je een caresheet hebt? als je achteraf te weten komt dat sommige zaken echt slechte ervaringen kunnen zijn? verander je die direct ? wat doe je met discussies?

Ik snap wat je bedoeld maar zo simpel is het niet hoor, als je weet dat je een caresheet maakt van een geelwang , maar achteraf komt het eerder uit op een geelbuik of een gelijk aardig dier dat er enorm op trekt , dus heb je foute info gegeven.

Bij slangen is het een pak gemakkelijker dan bij schildpadden , een python regius is een python regius ondanks welke morph ze hebben dezelfde habitat , ik heb me toegelegd in python reticulatussen ,ik heb er een pak in huis , veel verschillende morphen , maar hebben allemaal dezelfde verzorging nodig, maar dit heb je niet met schildpadden , ongeveer kan je zeggen , maar juiste info zal dan mischien verkeerd zijn.

Een persoonlijke site kan je eigelijk alleen maar opbouwen met eigen ervaringen, en als je 1 of 2 soorten hebt stopt dan ergens de site en staan er op het einde alleen maar foto's op van hier mijn schildpad tot 10 jaar later (als het dier nog leeft) hier mijn schildpad 10 jaar later..

Niet verkeerd opnemen maar zo verlopen vele sites.

Ook op vele forums dat zo verzadigd zijn is het zo , kijk hier mijn schildpadje , hier mijn schildpadje in zijn bakje , hier mijn schildpadje aan het eten ,hier mijn schildpadje ..... , antwoorden , mooi diertje , mooi verblijf , mooi , knap , enz .... als er een negatieve reaktie opkomt is het direct ofwel een zware discussie ofwel gaat men akkoord.
Het mag en het kan foto's plaatsen van uw dieren ,en andere dieren , maar ik  bekijk het niet echt als een meerwaarde , wel een toevoeging na die andere 1000 den foto's die op het forum staan.
Veel beter is bv foto's plaatsen van opbouw van terrariums ed , ervaringen van soorten ondergrond , spots ed , dat geeft enorm veel meerwaarde .

Een goede topic dat nu loopt gaat over de thermostaat , waar ik  al mee bijgeleerd heb , ondanks mijn euh "meer dan 15 jaar ervaring" wat soms nog weinig is .

grts thierry
Gelogd

"Kostbaar is wijsheid die door ervaring wordt verkregen." (R.Ascham geleerde/schrijver)
"Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen."
(K. Gibran tekenaar/schrijver)
turtlelinna
Centrochelys sulcata
****
Offline

Netherlands Netherlands

Berichten: 753

Big mama


WWW
« Antwoord #37 Gepost op: 18 September 2011, 11:14:57 »

Maar welke verkeerde info zou je kunnen geven? Denk dat je met de basis regels over het verblijf al meer info geeft dan vanuit een dierenwinkel.
Nu heb ik kleinblijvende soorten, waarbij de soort makkelijk te onderscheiden is. Ik denk ook dat er veel te zwaar word gedacht over een persoonlijke website.
Ik kan natuurlijk niet oordelen over hoe een andere met zijn website omgaat.
Meestal googled men ergens op en dan kom je ergens uit en het is aan de persoon zelf hoeveel info hij zoekt op het web.
Ik denk ook niet dat veel ervaring altijd goed is, men komt daarbij ook weleens types tegen die eigenwijs zijn. Hoe vaak kom je niet iemand tegen die al jaren schildpadden houdt en niet eens het geslacht zeker weet en geen droogeiland beschikt, verkeerd voedsel geeft ed. En dan ok niet openstaat voor feedback.

Maar goed, ieder zijn mening natuurlijk, ik persoonlijk vind het wel leuk om hobby kwekers/ bezitters te volgen via een persoonlijke website
Gelogd

***** Groetjes Bianca *****

[1-3-0 Sternotherus odoratus]
[1-2-0 Kinosternon baurii]
[1-1-0 Geoemdya spengleri]
_________________________

0-1-0 F1 labradoodle Khyra!
elke
Centrochelys sulcata
****
Offline

Berichten: 565

Wees de verandering die je in de wereld wilt zien.


« Antwoord #38 Gepost op: 18 September 2011, 11:35:02 »

Ik denk met een forum als dit hier , al heel wat kenners zitten , het is veruit het langst levende forum met de meeste mensen die enorm veel ervaringen hebben, waar je met uw vragen wegkan.

Je kan enorm veer verkeerde info gen no prob , zonder dat je er van bewust bent. Knipoog

Mvg thierry
Gelogd

"Kostbaar is wijsheid die door ervaring wordt verkregen." (R.Ascham geleerde/schrijver)
"Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen."
(K. Gibran tekenaar/schrijver)
turtlelinna
Centrochelys sulcata
****
Offline

Netherlands Netherlands

Berichten: 753

Big mama


WWW
« Antwoord #39 Gepost op: 18 September 2011, 11:52:04 »

Ik denk met een forum als dit hier , al heel wat kenners zitten , het is veruit het langst levende forum met de meeste mensen die enorm veel ervaringen hebben, waar je met uw vragen wegkan.

Je kan enorm veer verkeerde info gen no prob , zonder dat je er van bewust bent. Knipoog

Mvg thierry

Ik had het ook niet over een forum he, dat zie ik als een zeer rijke toevoeging en mocht ik mijn site af hebben dan zal ik daar ook zeker naar toe verwijzen voor de aanvullende en recentere informatie, want ik ben hier zelf ook erg veel en leer er veel van en kom er zelf ook nog eens graag Smiley. Juist ook voor een stukje persoonlijk contact dmv mail, chat ed.
Gelogd

***** Groetjes Bianca *****

[1-3-0 Sternotherus odoratus]
[1-2-0 Kinosternon baurii]
[1-1-0 Geoemdya spengleri]
_________________________

0-1-0 F1 labradoodle Khyra!
theo
Dipsochelys dussumieri
*****
Offline

Netherlands Netherlands

Berichten: 1162

lid adviesraad st. Herpetofauna


« Antwoord #40 Gepost op: 19 September 2011, 08:56:55 »

Volgens mij is dit: http://www.schildpadnet.nl/forum/
min of meer het forum van NBSV,
en is dit: http://www.trionyx.nl/

De enigste site waar de informatie op zou mogen staan.

Met andere woorden:

Ik vind de tegenstanders van een eigen website hypocriet daar ze zelf wel aan een andere website meewerken.

Nogmaals Kurt niets tegen jou of jouw site, van mij mag iedereen een site beginnen, hoop alleen dat ze proberen de juiste informatie te verstrekken en het liefst informatie die niet op een andere site te vinden is.
Ik dacht dat schidpadnet los stond van de vereniging, en maar goed ook, een forum verbinden aan een vereniging vind ik een zéér slechte zaak .  knipoog

Dat zijn vele verenigingen niet met jou eens, denk aan Lacerta, Kameleonvereniging etc. etc.

Citaat
Citaat
De enigste site waar de informatie op zou mogen staan.
Is niet mijn mening, versnippering van Internetsites (die volgens velen toch niks voorstellen) is niet hetzelfde als het opdelen van werkgroepen, verenigingen enz ...
[/quote]

Beweer ook niet dat je dat wel doet.

Haal jou site juist aan omdat het een voorbeeld is dat het wel mogelijk is om twee of meer goede sites op internet draaiende te hebben en de internetgebruikers te voorzien van goede informatie.
Gelogd
Gojira
Geochelone elegans
*
Offline

Berichten: 87


« Antwoord #41 Gepost op: 19 September 2011, 16:09:36 »

los van de hierboven gaande discussies wou ik even zeggen dat de site enkel gericht gaat naar de Graeca Nabeulensis soort en alle informatie die erop te vinden is van eigen ervaring komt of van mensen die de soort al langere tijd succesvol houden/kweken. links naar verenigingen/infosites/... zoals NBSV, tryonix, dit forum en dergelijke worden voorzien voor bezoekers die meer informatie zouden willen.

mij lijkt het toch een nuttige toevoeging een website te hebben rond deze soort waar huisvestingsvoorbeelden , groeicurves en algemene informatie opstaat omdat er niet al teveel documentatie is over de soort. (buiten een duitse site)

de site komt binnenkort online en zal beschikbaar zijn in nederlands en engels ( en andere indien er mensen zich aanbieden te vertalen ).

vanaf hij online staat zal ik de link hier posten zodat jullie je al dan niet positieve meningen er nog eens op los kunnen laten

 hoed af


Gelogd

Reptielen:
0.0.1 Testudo Graeca Nabeulensis
1.0.0 Pogona Vitticeps
Gojira
Geochelone elegans
*
Offline

Berichten: 87


« Antwoord #42 Gepost op: 28 September 2011, 15:19:33 »

Testversie : http://samantonis.s16.eatj.com/Nabeulensis/ ( gaat om de 6 uur even offline , nadeel van gratis testservers... indien hij offline is gewoon later nog eens kijken )

Hier kan je al eens de testversie bekijken , mogelijk wel nog schrijffouten
het switchen van nederlands naar engels en andersom werkt nog niet en de contact pagina is ook uitgeschakeld momenteel

commentaar ( ja slechte aanvaard ik ook, zolang het constructieve kritiek is, anders  bekvechten... ) mag je altijd kwijt,
 knipoog

Nabeulensis houders mogen me altijd dingen sturen om er mee op te zwieren zoals foto's

Gelogd

Reptielen:
0.0.1 Testudo Graeca Nabeulensis
1.0.0 Pogona Vitticeps
Starscreamer
Stigmochelys pardalis
***
Offline

Netherlands Netherlands

Berichten: 458


2 Geelwangen, 1 Griek & een Muskus


« Antwoord #43 Gepost op: 28 September 2011, 15:59:52 »

Testversie : http://samantonis.s16.eatj.com/Nabeulensis/ ( gaat om de 6 uur even offline , nadeel van gratis testservers... indien hij offline is gewoon later nog eens kijken )

Hier kan je al eens de testversie bekijken , mogelijk wel nog schrijffouten
het switchen van nederlands naar engels en andersom werkt nog niet en de contact pagina is ook uitgeschakeld momenteel

commentaar ( ja slechte aanvaard ik ook, zolang het constructieve kritiek is, anders  bekvechten... ) mag je altijd kwijt,
 knipoog

Nabeulensis houders mogen me altijd dingen sturen om er mee op te zwieren zoals foto's



If you wish to advertise on this site , you can. Just contact me trough the contact section of the site or directly at Info@Nabeulensis.com. All profits made by advertisement will go to a turtle related charity. NO PROFIT is made on this site. Tong grijns

ps heb je deze site gemaakt met html frames?
Gelogd

Trachemys scripta troostii 2.0.0. "Geelwang" Raphael & Slash,
Testudo hermanni hermanni 0.1.0. "Griekje" Vegeta,
Sternotherus odoratus 0.0.1. "Muskus" Crixus:
COWABUNGA!!!
fred gaal
Algemene moderator
*****
Offline

Berichten: 3927



« Antwoord #44 Gepost op: 28 September 2011, 16:03:39 »

Landschildpadden in het Engels zijn tortoises ipv Turtles. knipoog
Gelogd
Pagina's: 1 2 [3] 4 Omhoog Print
 
« vorige volgende »
Ga naar:  
Recent
[14 Oktober 2023, 17:31:00]

[ 2 Juli 2023, 13:50:40]

door Tom O.
[17 Juni 2023, 17:17:05]

[ 5 April 2023, 10:13:02]

door Wally
[16 Maart 2023, 09:45:27]

door Tom O.
[25 Januari 2023, 10:56:36]

door Dick
[11 Januari 2023, 17:21:48]

door TORO
[ 8 Januari 2023, 19:20:45]

door wim 2
[26 December 2022, 09:47:49]

door Marnix
[ 8 Oktober 2022, 13:24:50]

door andy_05
[26 Juli 2022, 15:11:36]

[15 Mei 2022, 14:37:23]

door Rikke
[21 April 2022, 19:43:36]

door Rikke
[29 Maart 2022, 21:10:06]

door andy_05
[27 Maart 2022, 09:31:08]

[ 5 Maart 2022, 19:05:31]

door TORO
[20 Februari 2022, 22:35:07]

door andy_05
[20 December 2021, 18:37:20]

door Rikke
[17 December 2021, 20:16:46]

door nielo
[ 4 November 2021, 21:38:45]

door Rikke
[ 6 Juli 2021, 11:10:44]

[ 1 Juli 2021, 16:49:53]

door Phil
[29 Juni 2021, 16:49:35]

door Dick
[27 Februari 2021, 19:46:28]

door Niels30
[24 Februari 2021, 11:39:52]

[22 Februari 2021, 17:16:02]

door nielo
[13 November 2020, 18:47:56]

door Lisa
[21 Augustus 2020, 19:19:58]

door Liene
[ 2 Augustus 2020, 17:00:34]

door Rikke
[27 Juli 2020, 13:48:55]

door eniya
[ 3 Juli 2020, 21:41:09]

[24 Mei 2020, 19:55:50]

[ 6 Mei 2020, 08:53:27]

door Rikke
[26 April 2020, 15:37:12]

door Rikke
[13 April 2020, 13:35:34]

door Liene
[ 8 April 2020, 17:02:25]

door Rikke
[30 Maart 2020, 11:10:26]

door Caline
[27 Maart 2020, 17:40:09]

door Rikke
[27 Maart 2020, 12:15:10]
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
26 April 2024, 15:13:03

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
geregistreerde leden
Totaal aantal leden: 3388
Laatste: tjvkooten
Statistieken
Totaal aantal berichten: 172831
Totaal aantal topics: 14134
Vandaag Online: 881
Ooit Online: 3488
(28 December 2022, 15:34:03)
Gebruikers Online
Gebruikers: 0
Gasten: 568
Totaal: 568
Artikelen

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Black22 / TinyPortal v0.9.8 © Bloc
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Pagina opgebouwd in 0.083 seconden met 25 queries.