hee fred! leuk dat je ook bloemist bent! of ben je hovenier? ik werk al bijna 20 jaar in dezelfde winkel! en inderdaad ,vandaar mijn forum naam! ik vind het leuk dat jullie het verblijf zo mooi vinden! mijn man heeft alle paaltjes gezet. eronder zit gaas ingegraven en achter het hout zit gaas. toen dat eenmaal stond zijn we verder gaan inrichten! mijn broer heeft een eigen bloemenzaak gehad en hoveniert nog wat, en die heeft regelmatig mooie stenen. dus die heb ik bij hem weggehaald! zaqse)))verder een leuke regenton met een gat erin, een oude zinken emmer met deksel, waar ze graag onder kruipen. en een heel duur stuk hout! dat heeft mijn baas voor me meegebracht! dat heet ghostwood. blijft echt supermooi. en van vakantie uit frankrijk mooi druivenhout meegenomen. en natuurlijk veel planten, kruiden, lavendel, en veel callisia repens (golliwoog) daar zitten ze vaak lui van te eten. om het kasje heen heb ik een grote berg metselzand neergegooid en in de kas ook, in de hoop dat daar het vrouwtje misschien nog wat eitjes wil leggen! ik heb haar net, maar lees op het forum dat ze misschien in september nog wat zou kunnen leggen?? heb de broedstoof, vermiculiet en bakjes al klaar staan! een slimme meid......... je weet maar nooit! ik hoop het zo! als iemand nog tips heeft hoor ik het graag, ben nog maar een beginneling!