elke
Centrochelys sulcata
Wees de verandering die je in de wereld wilt zien.
|
|
« Antwoord #30 Gepost op: 10 Augustus 2011, 21:36:39 » |
mah neen gij ik kom met de heli
|
"Kostbaar is wijsheid die door ervaring wordt verkregen." (R.Ascham geleerde/schrijver) "Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen." (K. Gibran tekenaar/schrijver)
|
|
|
gileman
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #31 Gepost op: 11 Augustus 2011, 00:16:42 » |
Ik wou altijd al eens naar de landdag gaan, maar had nooit geen tijd. Dit jaar is het in Zemst....en ik woon in Zemst !!! Dus ik ben zeker present P.S.: Als het nodig is, kan ik mensen ophalen in Mechelen station ...
|
|
|
|
KevinVH
crewmember
Belgium
"We called him Tortoise because he taught us."
|
|
« Antwoord #32 Gepost op: 11 Augustus 2011, 09:25:08 » |
P.S.: Als het nodig is, kan ik mensen ophalen in Mechelen station ...
Voorlopig is hier nog 1 plaats beschikbaar in de auto. Als er vraag naar meer is, laat ik het gerust weten! Bedankt voor het aanbod alleszins...
|
|
|
|
gileman
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #33 Gepost op: 11 Augustus 2011, 12:50:17 » |
P.S.: Als het nodig is, kan ik mensen ophalen in Mechelen station ...
Voorlopig is hier nog 1 plaats beschikbaar in de auto. Als er vraag naar meer is, laat ik het gerust weten! Bedankt voor het aanbod alleszins... Geen probleem. Ik heb dit voorgesteld aan mijn moeder en ook zij zag dit idee wel zitten
|
|
|
|
KevinVH
crewmember
Belgium
|
|
« Antwoord #34 Gepost op: 15 Augustus 2011, 20:19:19 » |
Er is een plaats vrijgekomen in de auto. Dus nog 2 plaatsen beschikbaar... (shuttle - Mechelen station - landdag, en terug)
|
|
|
|
markooij
|
|
« Antwoord #35 Gepost op: 17 Augustus 2011, 06:38:15 » |
Vanaf Den Haag rij ik naar de landdag en kan 2 mensen meenemen indien er interesse/behoefte is aan carpoolen.
|
|
|
|
KevinVH
crewmember
Belgium
|
|
« Antwoord #36 Gepost op: 20 Augustus 2011, 11:23:38 » |
Nog een week...
|
|
|
|
nielo
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
|
|
« Antwoord #37 Gepost op: 20 Augustus 2011, 12:33:49 » |
Weetniet of ik kan komen
|
0.2.0 Trachemys Scripta Troostii 1.4.0 Trachemys Scripta Elegans 1.3.0 Pelusios Castaneus
|
|
|
KevinVH
crewmember
Belgium
|
|
« Antwoord #38 Gepost op: 20 Augustus 2011, 12:35:40 » |
Weetniet of ik kan komen Heel simpel: Je moet... Maak maar vrij in je agenda...
|
|
|
|
nielo
Dipsochelys dussumieri
Netherlands
|
|
« Antwoord #39 Gepost op: 20 Augustus 2011, 14:06:59 » |
Haha dat is het probleem niet,auto is stuk.. Maar na zoeken en zoeken erachter gekomen dat de startmotor overleden en niet de startonderbreker,maandagavond word het vervangen,en dus kan ik komt het weer goed!
|
0.2.0 Trachemys Scripta Troostii 1.4.0 Trachemys Scripta Elegans 1.3.0 Pelusios Castaneus
|
|
|
turtle lover
Dipsochelys dussumieri
Belgium
|
|
« Antwoord #40 Gepost op: 22 Augustus 2011, 21:29:33 » |
Als er mensen zijn die nog sepia willen ik heb vandaag inkopen gaan doen. Ik heb alles opgekocht wat ze hadden. Kost 10€ per kg. Moest iemand er willen ik kan je bestelling mee nemen. Pm me maar ervoor. Zijn echt mega grote en dikke sepia schalen.
|
|
|
|
gileman
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #41 Gepost op: 25 Augustus 2011, 23:18:31 » |
Totaal vergeten.... 2 van men beste vrienden verjaarden de 24ste, mijn neef de 25ste, mijn allerbeste vriend de 26ste en mijn broer de 27ste. en dat word allemaal zaterdag gevierdt. En door iedereen hun werk zijn de 'activiteiten' in het weekend gepland. Dus helaas zal ik het toch niet kunnen halen.
|
|
|
|
Razorclaw
|
|
« Antwoord #42 Gepost op: 26 Augustus 2011, 04:35:20 » |
Totaal vergeten.... 2 van men beste vrienden verjaarden de 24ste, mijn neef de 25ste, mijn allerbeste vriend de 26ste en mijn broer de 27ste. en dat word allemaal zaterdag gevierdt. En door iedereen hun werk zijn de 'activiteiten' in het weekend gepland. Dus helaas zal ik het toch niet kunnen halen. Dan neem je ze toch allemaal gezellig mee naar de landdag. Dan weten we in ieder geval dat er getrakteerd wordt....
|
|
|
|
gileman
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #43 Gepost op: 26 Augustus 2011, 11:46:36 » |
Helaas liggen hun interesses niet echt bij schildpadden . Ik ga toch proberen te komen
|
|
|
|
ruben
NBSV - ESF
Stigmochelys pardalis
|
|
« Antwoord #44 Gepost op: 26 Augustus 2011, 12:15:29 » |
je bent natuurlijk ook niet verplicht om een ganse dag te komen. De landdag is volledig vrij toegankelijk, maw , je kan bv gerust voor 1 voordracht komen en daarna weer naar huis gaan. (maar geloof me, éénmaal je overschildpadden begint te babbelen geraak je niet snel thuis. ) Ruben
|
|
|
|
|