Sorry hoor, maar ik kan werkelijk geen touw vastknopen aan je bericht (dat ik er niets van begrijp dus)
verledenjaar is ons lola margiatta overleden heelveel verdriet
- Wie/wat was Lola Margiatta?
,het zelfde jaar eind oktoben ben ik zelf mama geworden na zoveel jaren proberen heb ik een flinke dochter nu van 17 maand
Dus verleden jaar -eind oktober- ben je zelf moeder geworden.
Eind november 2010 is je baby dan 1 maand oud.
Eind december 2011 is je baby 2 maanden oud.
Eind januari 2011 is je baby 3 maanden oud.
Eind februari 2011 is je baby 4 maanden oud.
Eind maart 2011 is je baby 5 maanden oud..... Tot zover klopt mijn rekenwerk toch?
Hoe kan jouw dochter dan in 5 maanden tijd reeds 17 maanden oud zijn??
mijn grootste droom is om een reptielen pension te openen
.....
laten we eerst ook duidelijk zijn iedereen ik doe dit niet om het geld maar om mensen te helpen
Dus je wilt de reptielen gratis opvangen tijdens de vakantie?
Sorry hoor, maar je komt nogal warrig op me over. Krijg ook sterk de indruk dat je totaal niet overziet wat het met zich meebrengt.
Om te beginnen gaat het jou veel geld kosten, kijkend puur naar voedsel en je energiekosten.
Wil je waterschildpadden opvangen, dan heb je enorm veel aparte aquaria nodig.
Hoeveel bakken heb je / wil je gaan aanschaffen?
Denk eens aan hoeveel filters je nodig zou hebben...
Bij elkaar in een vijver is geen optie.. probeer dan die ene maar eens te vangen tussen 20 zwemmende dieren.
Verschillende soorten bij elkaar is trouwens ook geen optie.
Landschildpadden... hoe wou je die huisvesten?
Per afzonderlijk dier hebben die een behoorlijk oppervlak nodig. Denkend aan 2 volwassen Grieken zit je al aan minimaal 2 vierkante meter.
"Vreemde" opvangdieren zou ik niet zomaar bij andere dieren zetten, ivm mogelijke parasitaire besmettingen. Sowieso raadt iedereen altijd voor nieuwe dieren een quarantaineperiode aan.
Dit zou betekenen dat jij dus een fikse aantal
aparte verblijven nodig hebt, die allen nog redelijk groot zijn ook..
Al die verblijven moeten verwarmd worden....
Nogmaals.. het is een nobel streven, maar volgens mij niet uitvoerbaar... Ik zou het nog eens een aantal keren goed overdenken